شناسهٔ خبر: 37774175 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جزییات پیشنهاد منچستریونایتد به بیرمنگام برای جود بلینگام؛ 30 میلیون پوند برای هافبکی 16 ساله

میلاد وفادار

شیاطین سرخ پس از جذب دنیل جیمز قصد دارند خرید دیگری از چمپیونشیپ انجام دهند که به اندازه خرید قبلی ارزان نیست ولی بازیکن مد نظر آنقدر آینده درخشانی دارد که یونایتد آماده است برای به خدمت گیری او هزینه گزافی را متحمل شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- منچستریونایتد با پیشنهادی حدودا 30 میلیون پوندی (35 میلیون یورو) برای به خدمت گیری جود بلینگام اقدام کرده است.

به گزارش اسکای، در حال حاضر این بازیکن 16 ساله به عنوان یک کارآموز هفته‌ای فقط 145 پوند دستمزد می‌گیرد ولی وقتی در تاریخ 29 ژوئن وارد 17 سالگی شود، می‌تواند اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با دستمزدی به مراتب بالاتر منعقد کند. عملکرد درخشان این بازیکن در 25 بازی فصل جاری چمپیونشیپ باعث شده است تا توجه دورتموند، بایرن مونیخ، بارسلونا و لیورپول هم او را زیر نظر بگیرند. او در این تعداد بازی به عنوان یک هافبک پر انرژی و باکس تو باکس، 4 گل زده، 13 موقعیت گل خلق کرده، در 125 نبرد تن به تن برنده شده و 53 تکل زده است. بیرمنگام که فصل گذشته به دلیل عدم تبعیت از قوانین مالی چمپیونشیپ با کسر 9 امتیاز رو به رو شد، امسال هم با مشکلات مشابهی سر و کله می‌زند و به افزایش درآمد خود نیاز مبرم دارد. 

بلینگام در آگوست 2019 با سن 16 سال و 38 روز، به جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم اصلی بیرمنگام تبدیل شد. او در فصل جاری در پست‌های متعددی برای تیمش بازی کرده است و نمودار پاس‌هایش نشان می‌دهد که با وجود این سن کم، از خونسردی بالایی برخوردار است و اکثر پاس‌های او رو به جلو بوده‌اند. بیرمنگام امیدوار خواهد بود حتی در صورت فروختن این بازیکن، او را به صورت قرضی در اختیار داشته باشد. بلینگام که پیش از این کاپیتان تیم‌های ملی زیر 15 و 16 سال انگلیس بوده است، حالا عضوی از تیم ملی زیر 17 سال این کشور است. 

نظر شما