شناسهٔ خبر: 37773940 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

تخفیف 5 دلاری در فروشگاهی در استرالیا باعث زخمی شدن ده‌ها نفر شد+ فیلم

اجرای جشن تبلیغاتی در فروشگاهی در استرالیا به دلیل هجوم مردم برای بدست آوردن تخفیف 5 دلاری باعث زخمی شدن حاضرین در مراسم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، در  مراسم جشنی که دریکی از فروشگاه‌های بزرگ کشور استرالیا برگزار شد، درحالی‌که برنامه‌ریزی مراسم برای اجرای یک جشن همراه با ارائه تخفیف برای خرید مردم انجام‌گرفته بود به دلیل ازدحام جمعیت در این مراسم ده‌ها نفر زیردست و پای حاضرین که تلاش داشتند بادکنک‌های پرشده از جوایز را بگیرند گیر افتادند.

بر اساس تصاویر موجود موجی از انبوه خریداران برای گرفتن بادکنک‌هایی که با کوپن‌های جایزه پر شده بودند هجوم آوردند خیلی‌ها له شدند و برخی هم داخل دکور کریسمس سرازیر شدند. حتی خود بابانوئل هم آسیب دید.

مراسم ویژه ((وستفیلد پارمِتا)) مسابقه 33 ساعته برای خرید است. در این مراسم در حالی که صدها نفر زیر بادکنک‌ها بودند پس از آزاد شدن آن‌ها مردم برای دست یافتن به کوپن‌های تخفیف هجوم آوردند. در میان گیر افتاده ها تعدادی از کودکان و افراد مسن به چشم می‌خورد. امداد رسانان 12 نفر را در محل برگزاری مراسم مداوا و 5 نفر را نیز به بیمارستان انتقال دادند.

یکی از حاضرین در این مراسم می‌گوید: مردم دیوانه‌وار به خاطر بادکنک‌ها فریاد می‌زدند و  با هم می‌جنگیدند جوری که انگار داخل هر بادکنک یک میلیون دلار جایزه بود.

در این مراسم بادکنک‌ها با کارت‌های تخفیف پرشده بود و هدف این بود که مصرف‌کنندگان را تمام شب در فروشگاه نگه دارد. فروشنده‌ها می‌گویند بعضی از جوایز فقط به اندازه 5 دلار ارزش داشت. 

 

در ادامه فیلم منتشر شده از این مراسم را با هم می بینیم:

 

انتهای پیام/

نظر شما