شناسهٔ خبر: 37773656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

فنایی: بهترین گلرهای ایران را داریم / فکر نمی‌کردم تا این حد در یاد هواداران باشم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - داود فنایی، مربی دروازبانان پرسپولیس درباره شرایط فعلی تمرینات سرخپوشان اظهار داشت: این روزها تمام تلاش خودمان را به کار بسته‌ایم تا برای کار سختی که پیش رو داریم هر چه بهتر آماده بشویم. شخصا امیدوارم بتوانم انتظار هواداران پرسپولیس، باشگاه و سرمربی را بر آورده کنم و دوران خوبی را با هم پشت سر بگذاریم.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مربی دروازه بان های پرسپولیس ادامه داد: از روزی که خبر احتمال حضور ما در پرسپولیس منتشر شد، لطف و محبت زیادی را از هواداران چه در فضای مجازی و چه در امکان عمومی دریافت کردیم. باید اعتراف کنم اصلا فکر نمی‌کردم تا این حد در ذهن هواداران مانده باشم و در این مدت نیز این طور دقیق عملکردم در مربیگری در لیگ برتر را زیر ذره بین قرار داده باشند. هر چه داریم از پرسپولیس است. بنده به حاشیه‌ها و برخی مسائل توجهی نخواهم داشت. باید بگویم هر پیام محبت‌آمیزی که از هواداران دریافت می‌کنیم، یک دنیا ارزش دارد و سخت در تلاش هستیم تا این محبت‌ها را جبران و انتظارها را بر آورده کنیم.

مربی دروازه‌بان های پرسپولیس افزود: تمرینات و برنامه‌ها منظم پیش می‌رود. یک ماراتن سخت داریم. بازی‌های ۶ امتیازی متوالی خواهیم داشت. در بخش دروازه‌بانی هم شرایط تیم عالی است. چهار گلر داریم که در رده‌های سنی خودشان بهترین‌های ایران هستند.

فنایی خاطرنشان کرد: علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه‌بان آسیاست و به نظر من کسب عنوان بهترین فوتبالیست سال آسیا حق مسلم او بود. رادوشوویچ هم خیلی خوب عمل کرده است. او روی کار خودش تمرکز کامل دارد و البته نشان داده همچون دیگر نفرات واقعا نسبت به تیم تعصب دارد. تلاش ما این است که این دو نفر هم پیشرفت کنند و بیرانوند و رادوشوویچ هم در اوج و بهترین بمانند.

نظر شما