شناسهٔ خبر: 37773369 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

جهان

بازیکن نیمکت‌نشین رئال رسما به بایرن مونیخ پیوست‌/ بازگشت کوتینیو به بارسلونا

باشگاه بایرن مونیخ با مدافع راست رئال مادرید تا پایان فصل به توافق رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ از نهایی شدن توافق با مدافع رئال مادرید خبر داد.

بایرن در سمت راست خط دفاعی خود با توجه به آسیب دیدگی چند بازیکن خود مشکل داشت و در نهایت با الوارو اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید قرارداد امضا کرد.

این بازیکن ۲۴ سال سن دارد و قرارداد او تا پایان فصل و به صورت قرضی است.

هانس فلیک سرمربی بایرن مونیخ پیش از این به صراحت اعلام کرد که نیاز به ترمیم خط دفاعی تیمش دارد و به همین خاطر هم اودریوزلا جذب شد.

این بازیکن در سال ۲۰۱۸ از رئال سوسیداد به رئال مادرید پیوست اما با توجه به حضور کارواخال کمتر فرصت بازی به او رسیده است.

کارل هاینس رومنیگه، رییس اجرایی بایرن مونیخ گفت: بعد از بررسی‌های که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یک مدافع جذب کنیم و بعد از چراغ سبز فلیک با اودریوزولا به توافق نهایی دست پیدا کردیم. اطمینان داریم که او خرید خوبی خواهد بود و می تواند به تیم کمک کند. از مسئولان رئال مادرید که با ما همکاری داشتند تشکر می کنیم.

بایرن مونیخ نیم فصل دوم رقابت های بوندسلیگا را توفانی آغاز کرد و توانست با چهار گل هرتابرلین را شکست دهد تا به رده دوم جدول رده بندی صعود کند البته این تیم هنوز با لایپزیگ صدرنشین ۴ امتیاز اختلاف دارد.

بیلد: بایرن کوتینیو را به بارسلونا برمی گرداند

فیلیپ کوتینیو در تابستان از بارسلونا جدا شد تا راهی بایرن مونیخ شود.

این بازیکن برزیلی با قراردادی قرضی و تا پایان فصل به ارزش ۸ و نیم میلیون یورو راهی بایرن شده است اما نتوانسته که در این تیم انتظارات را برآورده کند.

بیلد تاکید کرد که بارسلونا برای فروش کوتینیو رقم بالایی را می خواهد و بایرن هم علاقه ای به خرید نهایی این بازیکن ندارد و به این ترتیب او در تابستان به آبی اناری ها باز خواهد گشت.

کوتینیو گرانترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می آید که البته در یک فصل و نیمی که با پیراهن این تیم به میدان رفت نتوانست خوب ظاهر شود و با انتقاد هواداران مواجه شد و در نهایت هم از آبی اناری ها جدا شد تا پیراهن بایرن را برتن کند.

نظر شما