شناسهٔ خبر: 37772812 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«فهما» یک طرح جامع با فرآیند چند وجهی است

دولت آبادی شرایط استان کهگیلویه و بویر احمد در طرح ملی فهما را مناسب دانست و گفت: فهما یک طرح جامع با فرآیند چند وجهی است که اثرات مطلوبی در گسترش کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری در مسجد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان : «علیرضا دولت‌آبادی» اظهارداشت: طرح ملی فهما در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در حال اجراست که با توجه به آمار خروجی از سامانه شرایط خوبی وجود دارد .

 

 

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طرح ملی فهما یک طرح جامع با فرآیند چند وجهی است که اثرات مطلوبی در گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مسجد دارد.

 

 

 

وی تصریح کرد: در حوزه اجرا با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد کانون‌های ما روستایی و عشایری هستند در ابتدا با مشکلات سخت افزاری و اینترنت روبه‌رو شدیم که با تدابیر اتخاذ شده از سوی ستاد استان و آموزش‌های منظم منطقه‌ای و شهرستانی توانستیم به شرایط مطلوبی در استان برسیم.

 

 

 

دولت‌آبادی ادامه داد: در حوزه کانون‌ها با توجه به ظرفیت موجود مساجد در شهرهای مختلف متفاوت است و کانون‌ها به نسبت ظرفیت توانسته‌اند امتیازهای فهمایی خوبی کسب کنند. امیدواریم کانون‌های برتر استان بتوانند در جمع برترین‌های کشور حضور داشته باشند.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: قطعاً این طرح به لحاظ ارزیابی ، نظارت، هدایت و آموزش بسیار اثرگذار است و نتایج خوبی الحمدلله برای استان خواهد داشت .

 

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فهما

پایان پیام/ 500

نظر شما