شناسهٔ خبر: 37772308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حبیبی: بازی‌های فشرده، باعث مصدومیت بازیکنان تیم ملی هندبال شد

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: تیم ملی کشورمان در فاصله ۲ روز ۲ بازی برابر تیم‌های ملی کویت و قطر انجام داد و همین باعث آسیب دیدگی برخی بازیکنان شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی در آستانه بازی حساس و مهم برابر کره‌جنوبی در رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا گفت: تیم ملی کشورمان در فاصله ۲ روز و کمتر از ۲۰ ساعت ۲ بازی برابر  تیم‌های ملی کویت و قطر انجام داد و همین باعث شد برخی بازیکنان کشورمان از ناحیه همسترینگ  و کشاله ران دچار مشکل شوند. سه - چهار بازیکن هم در حال حاضر به صورت جدی با این مشکل رو به رو هستند. در حال حاضر پزشکان تیم بازیکنان مصدوم را زیر نظر دارند. خوشبختانه میان بازی دوم و بازی آخر ما یک روز و نیم فاصله است و فرصت داریم تا بازیکنان را به شرایط بازی برسانیم، اما در هر صورت امیدوارم مصدومیت این سه - چهار بازیکن تا فردا برطرف شود.

حبیبی درباره شرایط تیم ملی در آستانه  بازی حساس و مهم برابر کره جنوبی بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان شرایط روحی مناسبی دارند و همه آن‌ها با انگیزه بالا تمرین می‌کنند. عملکرد خوب آن‌ها در چند بازی گذشته باعث شده تا نگاه‌ها به هندبال تغییر کند. ما بازی‌های تیم ملی کره جنوبی را زیر نظر داشتیم و آن‌ها را به خوبی آنالیز کردیم و پس از بررسی‌های لازم بازیکنان را آماده این دیدار بسیار مهم کردیم. امروز تمرین سبکی خواهیم داشت و سپس همراه با بازیکنان در جلسه آنالیز شرکت  خواهیم کرد. بازیکنان و کادرفنی بازی‌های قبلی کره جنوبی برابر قطر و عربستان را از نزدیک دیده اند.

بیشتر بخوانید: موسوی: دوست دارم برابر تیم ملی هندبال کره جنوبی بازی کنم

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان درباره جلسه امروز که میان اعضای تیم‌های حاضر در این مسابقات در کویت برگزار شد بیان داشت: امروز جلسه رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون آسیا برگزار شد. در این جلسه اعضای کادرفنی تیم‌های حاضر در مسابقات هم حاضر بودند و درباره مسائل داوری و تغییرات احتمالی در این رقابت ها، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و برنامه‌ها و پیشنهاد‌های مختلفی هم مطرح شد. با طرح‌های ارائه شده در این جلسه ممکن است در آینده شاهد تغییر در مسابقات و قوانین داوری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما