شناسهٔ خبر: 37772266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای بیلد

پشیمانی بایرنی ها؛ کوتینیو به بارسا بر می گردد

در حال حاضر و پس از گذشت شش ماه از حضور کوتینیو در بایرن، نظر سران این باشگاه عدم فعال کردن بند خرید دائمی اوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از بیلد، باشگاه بایرن مونیخ در حالی که به نیمه های فصل 20-2019 رسیده ایم، مثل هر باشگاه بزرگ دیگری به فکر تقویت خود در تابستان آتی است. تیم مونیخی تابستان گذشته بودجه ای 200 میلیون یورویی برای خرید بازیکن داشت که تنها از 90 میلیون یوروی آن استفاده کرد. 110 میلیون یوروی باقیمانده به بودجه تابستان پیش رو اضافه خواهد شد تا بایرنی ها از مبلغی هنگفت برای خرید بازیکن برخوردار شوند.

 

 

 

 

مبلغی که به آنها اجازه می دهد تا تیم را بیش از پیش تقویت کرده و بار دیگر بایرن مدعی بزرگی برای فتح لیگ قهرمانان شود. بایرن در زمستان امسال تنها به صورت قرضی اقدام به جذب بازیکن کرده است و برای مثال می تواند به آلوارو اودریوسولا اشاره کرد که امروز از رئال به بایرن منتقل شد. قرارداد او قرضی و تنها تا انتهای فصل است و بدون بند خرید.

 

طبق گزارشی که امروز نشریه بیلد منتشر کرد، هانسی فلیک سرمربی بایرن با بزرگان رختکن تیم جلسه ای ترتیب داده و از آنها در مورد شیوه تقویت تیم برای فصل بعد مشورت گرفته است.

مانوئل نویر، توماس مولر، داوید آلابا، یاشوا کیمیچ و روبرت لواندوفسکی در این جلسه به فلیک گفته اند که تیم در دفاع و حمله به تقویت نیاز دارد و اینکه موافق حفظ کوتینیو برای فصل بعد هستند اما گویا نظر باشگاه چیز دیگری است.

 

 

Philippe Coutinho

 

 

سران بایرن بر این اعتقادند که فیلیپه کوتینیو بهتر است در پایان فصل به بارسا برگردد. کوتینیو تابستان امسال بود که به صورت قرضی با بند خرید دائمی از بارسا به بایرن پیوست و اگر بایرن قصد حفظ کوتینیو را دارد، باید مبلغ 120 میلیون یورو برای خرید دائمی او به بارسا پرداخت کند اما تیم آلمانی با وجود نمایش های خوب ستاره برزیلی و بودجه هنگفتش، تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد.

 

کوتینیو در تمام رقابت ها هفت گل زده و هفت پاس گل داده و در 16 بازی بوندسلیگا نیز شش گل به ثمر رسانده است که سه تای آنها برابر وردربرمن بود. بزرگترین مشکل کوتینیو در بایرن، عدم تداوم است و اینکه در کیفیت بازی او فراز و نشیب زیادی دیده می شود.

همان مشکلی که او در بارسا نیز داشت. همچنین گفته می شود که با اخراج والورده و آمدن ستین این امکان فراهم شده تا کوتینیو در بارسا فرصت بیشتری برای اثبات ارزش هایش پیدا کند و شانس بازگشت او با توجه به عدم تمایل بایرن برای فعال کردن بند خرید او افزایش یافته است. هرچند که تمایل او بیشتر به ماندن در مونیخ است.

هدف کوتینیو این است که در نیم فصل دوم به مسئولان بایرن ثابت کند که ارزش 120 میلیون یورو را دارد و تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن آنها خواهد کرد.

 

 

Philippe Coutinho

 

 

نظر شما