شناسهٔ خبر: 37767806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معمای عجیب انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال/ شانس گزینه‌ها هر دقیقه بالا و پایین می‌شود

مسئولان فدراسیون فوتبال پس از جدایی ویلموتس هنوز نتوانسته اند سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

معمای عجیب انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال/ شانس گزینه‌ها هر دقیقه بالا و پایین می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ۲ شب پیش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد "علی دایی، امیر قلعه نویی و یک گزینه خارجی برای سرمربیگری تیم ملی مدنظر هستند و قرار است طی ۵،۶ روز آتی از بین آن‌ها جانشین مارک ویلموتس معرفی شود".

نکته جالب این جا است از بین این نفرات باشگاه سپاهان تمایلی به حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی ندارد و از طرفی علی دایی که این روز‌ها بدون تیم است هم مخالفانی در رده بالای مدیریت ورزش کشور و حتی فدراسیون دارد.

محمود اسلامیان، محمود شیعی، ابراهیم شکوری، فریدون اصفهانیان جزء موافقان انتخاب دایی در هیئت رئیسه فدراسیون هستند، اما مباحثی هم مطرح است که یکی از مدیران رده بالای این مجموعه که در ماه‌های اخیر اختیارات زیادی به دست آورده و چند نفر دیگر، به حضور قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی تمایل دارند.

مدیران فدراسیون تاکنون روی انتخاب گزینه اصلی شان به جمع بندی نرسیده اند و در شرایطی که از دراگان اسکوچیچ کروات و مربی فعلی صنعت نفت هم به عنوان گزینه یاد می‌شود، اما یکی از مدیران فدراسیون تمرکز و مذاکره با او را با صراحت رد کرده و به نظر می‌رسد نباید پیشنهاد به دراگان را هم جدی گرفت.

به هر حال همانگونه که شانس بالای علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی بالا رفته، اما تحرکات مخالفان او هم افزایش یافته و شاید در نهایت شرایط برای بازگشت او به تیم ملی فراهم نشود.

البته این احتمال هم وجود دارد که با مثبت پیش نرفتن مذاکرات با گزینه‌های فعلی در نهایت گزینه‌های جدیدی مانند وحید هاشمیان و جواد نکونام برای حضور در تیم ملی شانس پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما