شناسهٔ خبر: 37767577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

درگیری کمک داور لیگ برتری با ممبینی در کلاس داوری

تسنیم نوشت: در کلاس‌های دانش افزایی داوران در نیم فصل دوم درگیری بوجود آمد تا علاوه بر مختل شدن کلاس، همه چیز تحت تأثیر این اتفاق قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

کلاس‌های دانش‌افزایی داوران در نیم‌فصل نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه در هتل آزادی تهران آغاز شده است. امروز در جریان این کلاس، هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران امروز (چهارشنبه) مشغول صحبت کردن بود که افشون کمک داور اهل کهگیلویه و بویراحمد از او خواست که صحبت کند.

پس از اینکه این داور چند بار درخواست خود را تکرار کرد، با عصبانیت به سمت ممبینی رفت و به رئیس کمیته داوران اعتراض کرد که چرا امسال به او قضاوتی نداده است. در این بین، برخی داوران خوزستانی به حمایت از ممبینی پرداخته و اعلام می‌کنند که در دوره مدیریت فریدون اصفهانیان قضاوتی به خوزستانی‌ها داده نمی‌شد. این مسئله با اعتراض داوران آذری زبان روبه‌رو شده و فضای کلاس بهم می‌ریزد. در این بین، کم مانده بود کار به جاهای باریک کشیده شود که با دخالت سایر داوران ختم به خیر می‌شود.

کلاس داوری نیز مختل شده و داوران از این کلاس خارج می‌شوند تا در آستانه شروع مسابقات نیم فصل دوم همه چیز تحت شعاع قرار بگیرد.

نکته دیگر اینکه، مسعود مرادی که به عنوان یکی از مدرسان این کلاس‌ها معرفی شده بود، در کلاس‌ها شرکت نکرد.

256 43

برچسب‌ها:

نظر شما