شناسهٔ خبر: 37760706 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

جاسوس بازی ادامه دارد؛

معضل بزرگ باشگاه استقلال پابرجاست/ مفهوم «محرمانه»از بین رفته است

خبرنگار مهر

مشکل بزرگی که در استقلال وجود داشت و همچنان پابرجاست، سر در آوردن اخبار و اسناد محرمانه این باشگاه در برخی رسانه‌ها بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، لو رفتن اخبار و اسناد محرمانه باشگاه استقلال مطلب تازه‌ای نیست و مدتهاست بسیاری از اسناد این باشگاه به شکلی ناباورانه سر از رسانه‌ها در می‌آورد. حتی یکی از مسئولین این باشگاه با استفاده از لفظ «خبر فروش» به حضور حداقل یک نامحرم در این باشگاه اشاره کرد.

چندی پیش هم مدیران رده بالای باشگاه تاکید بر لزوم شناسایی جاسوس و متنبه کردن او داشتند که این بحث مسکوت ماند.

آخرین لطمه بزرگی که باشگاه استقلال از جاسوس یا جاسوس‌ها خورد، جدایی استراماچونی از این تیم بود. یکی از مهم ترین عواملی که منجر به جدایی سرمربی پیشین آبیها از این باشگاه شد، لو رفتن اسناد محرمانه مربوط به او در رسانه‌ها بود.

گویا جاسوس استقلال نه شناسایی و متنبه شده و نه ترک عادت کرده است. این شخص یا جریان در آخرین اقدام خود یکبار دیگر اسناد و ایمیل محرمانه این باشگاه در خصوص شکایت استراماچونی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد تا مشکل جدیدی بر مشکلات این باشگاه بیفزاید.

شاید بد نباشد مدیران استقلال به موازات حل مشکلات بزرگ این باشگاه از جمله معضلات مالی، سلب امتیاز میزبانی در آسیا و غیره، به شناسایی این جریان خبر فروش در باشگاه‌شان هم مبادرت ورزند چرا که دیگر چیزی به اسم محرمانه در این باشگاه مفهمومی ندارد.

نظر شما