شناسهٔ خبر: 37755936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری آیین بزرگداشت «سردار مهربانی» در نمایشگاه کتاب خوزستان

آیین بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار مهربانی» در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شامگاه (سه شنبه 1 بهمن) همزمان با دومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در بخش جنبی برگزار شد .

 

این مراسم از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور سردار عباس یوسفی شیخ‌رباط مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید خوزستان و جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد.

 

در این ویژه برنامه خاطراتی از شهید سردار قاسم سلیمانی توسط مدیرکل بنیاد و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای مخاطبان بیان شد که با استقبال فراوان همراه بود. همچنین در این برنامه از خانواده های شهدا با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

 

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از 30 دی در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان آغاز به کار کرد و تا 5 بهمن در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 12 و بعداز ظهر از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 

همزمان با نمایشگاه کتاب خوزستان، نخستین جشنواره تولیدات کالاهای فرهنگی و سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز فعال هستند.

 

پایان پیام/ 472

نظر شما