شناسهٔ خبر: 37754956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

صاحب‌خبر -

 
 با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار نظرات کاربران به معنی تأیید آنها از سوی کیهان نیست.
مدیریت فتنه و شبهه به سبک بازنشستگان
 وحید یامین‌پور: «جماعتی در رسانه ملی هستند که معتقدند در برابر فتنه‌ها و شبهه‌ها باید هری‌پاتر و ال‌کلاسیکو پخش کنند تا مردم بیرون نیایند! اگر قانون منع ‌بکارگیری بازنشستگان استثنا نمی‌خورد، آن جماعت الان در خانه نشسته بودند و جهان‌آرا و ثريا و عصرانه هم زنده روی آنتن بود.»
یوم‌الله‌ را فراموش نکنیم
 محمد پازوکی: «رهبری تو نماز جمعه با تاکید بر حمله به پایگاه آمریکایی یه جورایی به ما خط اصلی رو داد که مهم‌تر از این حمله چیزی نیست. روز تشییع و روز حمله رو یوم‌الله خطاب کردند که اهمیت موضوع رو ما بفهمیم! از من بپرسید بمب حاشیه‌ساز دولت، همین سانسورهای آشناست؛ حواسمون باشه موضوع اصلی فراموش نشه.»
با مردم صادق باشید
 صالح ابراهیمی: «آقای کدخدایی، با مردم صادق باشید و دلایل رد صلاحیت شدن نمایندگان فعلی و سابق رو با مردم در میون بذارید. این حق مردمه که بدونن نماینده انتخابیشون توی چهارسال چه کرده و بابت کدوم فساد، رد صلاحیت شده؟»
دموکرات‌های نایس!
 سید مصطفی موسوی‌نژاد: «جو بایدن، معاون اول دولت اوباما و کاندیدای احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفته تنها راه مقابله با ایران، جنگ همراه با تصمیم عاقلانه مردم آمریکاست. اینم از دموکرات‌های نایس! صد رحمت به ترامپ!»
نتیجه انتقام سخت
 علیرضا گرائی: «13روز از انتقام سخت و شخم خوردن عین‌الاسد گذشت؛ صدای تهدیدشون نمیاد! به عراق التماس میکنن تو کشورش بمونن! نیروهاشونو دارن بی‌سروصدا از سوریه خارج می‌کنن! تو افغانستان جنبش مردمی راه افتاده برای مطالبه اخراجشون! و ... هنوز به وعده انتقام سپاه شک دارید؟!...»
خط مقدم فقط نبرد نظامی نیست
 کبری آسوپار هم با انتشار تصویر سلام نظامی ملی‌پوشان هندبال کشورمان رو به پرچم ایران در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا هنگام خواندن سرود ملی ایران، نوشت: «به احترام اعضای تیم ملی هندبال کشورمان، به احترام سلام نظامی‌شان به پرچم ایران عزیزمان تمام‌قد می‌ایستم. خط مقدم فقط نبرد نظامی نیست؛ هر کس، هر جا و در هر زمینی برای وحدت و امنیت این سرزمین کاری کرد، سرباز ملت است. ممنون که در زمین ورزش پاسدار امنیت ملت شدید.»
جعبه سیاه
 محمد عبدالهی: «شبکه نفوذ تلاش می‌کند  جعبه سیاه هواپیما را به اوکراین یا فرانسه و... بفرستند. این یعنی حقیقت برای همیشه پنهان شود. یعنی باید منتظر باشیم تا آنها چه روایت دروغی را بسازند و به خورد ما دهند. نه حقیقت را.»

نظر شما