شناسهٔ خبر: 37753704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

هندبال ایران از قهرمان آسیا شکست خورد

تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف قطر رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی هندبال ایران در بازی دوم از مرحله دوم رقابت های قهرمانی مردان آسیا نتیجه را به قطر قهرمان سه دوره اخیر آسیا واگذار کرد. ملی پوشان کشورمان که شب گذشته موفق شده بودند۲۸ -۲۴  کویت را در خانه خودشان مغلوب کنند. امشب در نیمه اول هم به مانند بازی دیشب ظاهر شدند و موفق شدند ۱۳-۱۱ قهرمان سه دوره اخیر رقابت های قهرمانی آسیا را مغلوب خود سازند. اما در نیمه دوم و با توجه به روند بازی این تیم ملی قطر بود که توانست با ارائه یک بازی تاکتیکی بسیار مناسب نبض بازی را به دست گرفته و با نتیجه  ۳۱-۲۵ بر تیم ملی کشورمان فائق آیند. گروه‌بندی مرحله دوم به شرح زیر است:

گروه اول: بحرین، ژاپن، امارات، عربستان

گروه دوم: ایران، کویت، کره‌جنوبی، قطر

تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات فردا استراحت خواهند داشت. تیم ملی هندبال ایران پنج‌شنبه در سومین مسابقه خود در دور دوم این پیکارها از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل کره‌جنوبی صف آرایی خواهد کرد.

در پایان این مسابقه احمد مددی، ملی‌پوش هندبال قطر به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. بازیکن ۲۶ ساله و شماره ۷ عنابی‌ها با عملکرد خوب خود نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما