شناسهٔ خبر: 37753607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رزمایش تولیدات تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی برگزار می شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نخستین رزمایش تولیدات تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی ویژه گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد گودرزی مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین رزمایش تولید محتوا بسیج در روزهای دوم، سوم و چهارم بهمن‌ماه اظهار کرد: نخستین رزمایش تولیدات تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی همزمان با 31 استان کشور در اراک برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش با هدف ارتقاء و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه بسیجیان و شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی  به همت مرکز فضای مجازی سپاه روح الله برگزار می شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی زمان آغاز این رقابت ها را از دوم بهمن ماه عنوان کرد و گفت: در این دوره از رقابت ها هشت تیم از شهرستان‌های استان در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می کنن

گودرزی مقدم افزود: در پایان این رقابت ها برترین‌های هر بخش ضمن کسب جوایز ارزنده به عنوان نماینده استان   در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت خواهند کرد.

وی افزود: این رزمایش با توجه به نقش و اهمیت فضای مجازی و لزوم حضور پرقدرت بسیجیان در این حوزه برگزار می شود، این در حالی است که جوانان بسیجی امروز در عرصه فضای  مجازی به موفقیت های بزرگی در مقابله با دشمن دست پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما