شناسهٔ خبر: 37753159 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ قهرمانان و جام ملت ها

اعلام برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا/ دیدار استقلال و الکویت در دبی

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام‌کرد که دیدار تیم فوتبال باشگاه استقلال در برابر الکویت در شهر دوبی و رقابت شهر خودرو در برابر نماینده بحرین در مشهد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، در حالیکه قرار است مدیران باشگاه پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو ایران برای شرکت در جلسه ای با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به مالزی سفر کنند، سایت AFC برنامه مسابقات مرحله نخست پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

براساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار تیمهای شهر خودرو ایران و الرفاع بحرین روز شنبه و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. همینطور تیمهای استقلال ایران و الکویت کویت در همین روز، ولی در زمین بی طرف به مصاف هم می روند. AFC ورزشگاه العویر شهر دوبی را برای میزبانی این مسابقه انتخاب کرده است.

سایت AFC در حالی چنين خبری را منتشر کرده که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرده اند هرگز در کشوری به غیر از ایران از حریفان آسیایی خود میزبانی نمی کنند.

برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ قهرمانان و جام ملت ها

واکنش باشگاه بحرینی به برگزاری دیدار با شهرخودرو

ساعتی پیش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر از برگزاری دیدارهای پلی آف استقلال و شهرخودرو مقابل حریفان خودشان داد. طبق اعلام سایت AFC دیدار تیم های ایرانی در کشور ثالث یعنی امارات برگزار خواهد شد. این چیزی است که صفحه رسمی باشگاه الرفاع بحرین، حریف شهرخودرو هم آن را اعلام کرده. باشگاه الرفاع بحرین هم رسما اعلام کرد دیدار این تیم مقابل شهر خودرو، روز شنبه ۵ بهمن ماه در شارجه امارات برگزار می شود.

نظر شما