شناسهٔ خبر: 37751797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشکیل ۱۴ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تکاب

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: ۱۴ کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن ویژه برنامه‌های یوم‌الله دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

محمود زمانی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان با تبریک فرارسیدن چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله یادواره شهدا، نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، مراسم‌های نمادین،همایش‌های انقلابی و افتتاح پروژهایی در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود. 

وی تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور را محور برنامه‌ها و آیین‌های ویژه دهه فجر امسال دانست و اضافه کرد: خدمات عمرانی، اقتصاد و فرهنگی انقلاب اسلامی باید به صورت وسیع و گسترده بین آحاد مختلف جامعه تبیین و اطلاع‌رسانی شود و دهه فجر بهترین فرصت برای این مسئله است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشا بسیاری از خدمات عمرانی و زیربنایی در روستاها و مناطق محروم شده است اظهارداشت: برنامه‌های دهه فجر با رویکرد اطلاع‌رسانی و بیان خدمات انقلاب اسلامی به اقشار مختلف مردم برگزار شود و روسای ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی تکاب در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امیدبخشی به جامعه و افزایش اعتماد عمومی نیز باید در برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار بگیرد ادامه داد: انقلاب اسلامی با نگاه مردم سالاری دینی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با پشتوانه عظیم مردم، روحانیون و اقشار مختلف، بساط حکومت ۲۵۰۰ ساله خودکامه و استبدادی شاهنشاهی را برچید.

«زمانی»، اضافه کرد: محوریت نگاه اسلامی در مردم‌سالاری و برجسته بودن وجه اخلاق و معنویت، تفاوت اصلی انقلاب اسلامی با دموکراسی‌های غربی است.

وی بیان کرد: ترور سیاسی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، رهیافت و بازتولید رویکرد دموکراسی غربی است که بار دیگر در جهان نمایان شد.

امام جمعه تکاب نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید بیانگر دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام عیسی برادری افزود: حضور میلیونی و حماسی ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی و خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ دی‌ماه مقام معظم رهبری نشانگر شور و حرارت انقلابی ملت ایران و اعلام بیعت با امام خمینی(ره) و تداوم راه انقلاب به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

وی اظها رداشت: ملت ایران با تشییع میلیونی پیکر شهید سپهبد سلیمانی، همبستگی، دلدادگی و وفاداری خود با امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را بار دیگر اعلام کردند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که در سال‌های پس از انقلاب اسلامی روستاهای این شهرستان از زیرساخت‌های عمرانی از جمله احداث و آسفالت راه‌های دسترسی، گازرسانی و تامین آب شرب و برق پایدار بهره‌مند شده‌اند.

نظر شما