شناسهٔ خبر: 37751632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان عنوان کرد:

اجرای برنامه «سوگواره یاس نبوی» در ۱۱ بقعه شاخص همدان

همدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای برنامه «سوگواره یاس نبوی» در ۱۱ بقعه شاخص همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی اظهار داشت: ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی ۹ بهمن ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور گسترده هیئت‌های عزاداری و مردم در بقاع متبرکه استان همدان برگزار می‌شود و ۱۱ بقعه شاخص برای برگزاری این برنامه مدنظر است.

وی با بیان اینکه این برنامه همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی خواهد بود و قرائت بخشی از خطبه فدکیه و قرائت زیارتنامه حضرت زهرا (س) نیز برنامه ریزی شده است، گفت: اجرای نیات موقوفات مرتبط با روضه خوانی و اطعام عزاداران نیز مدنظر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزاری همایش «رهروان یاس نبوی» ویژه بانوان همزمان با عصر روز شهادت حضرت زهرا (س) و به صورت اجرا در هر شهرستان در یک بقعه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی برپایی خیمه‌های معرفت متشکل از غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی، غرفه حجاب و عفاف، کودک و نوجوان و مشاوره وقف را نیز یادآور شد و از به کارگیری ۲۳ مبلغ اعزامی از قم و ۲۰ مبلغ بومی و در مجموع ۴۳ مبلغ از پنجم تا یازدهم بهمن ماه در خیمه‌های معرفت و مناطق محروم خبر داد.

وی گفت: همزمان با ایام فاطمیه در مجموع ۶۵ بقعه مجری طرح سوگواره یاس نبوی در استان همدان هستند.

نظر شما