شناسهٔ خبر: 37751545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:از طرح های محرومیت زدایی سپاه، در رضوانشهر استقبال میکنیم

رضوانشهر- ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: از طرح های محرومیت زدایی دانشگاه دریایی امام خامنه ای «مد ظله العالی» و نیروی دریایی سپاه در این شهرستان استقبال می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، محمدمظفری، در دیدار نماینده دانشگاه دریایی امام خامنه ای «مد ظله العالی» نیروی دریایی سپاه افزود: مردم همیشه قدردان زحمات نیرو های خدوم انقلاب اسلامی می باشند.

 وی با اشاره به اجرای طرح های عام المنفعه در این شهرستان افزود: اجرای شبکه برق برای مناطق ییلاقی از جمله روستا های زندانه و جهانگیریه از آرزو های دیرینه مردم این مناطق است که جهت تحقق بخشی این خواست مردمی، نیاز به همکاری در این زمینه ها داریم.

 وی  همچنین گفت: با توجه به درپیش بودن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و نیاز مردم مناطق روستایی به امکانات درمانی،خواستار استقرار اکیپ های پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق مختلف این شهرستان می باشیم که در این زمینه هم نیازمند همکاری شما هستیم.

 همچنین نماینده دانشگاه نیروی دریایی سپاه، پس از استماع سخنان فرماندار و جمع حاضر گفت: سپاه در اجرای طرح های عمرانی به دنبال ارایه آمار و عملکرد نیست و تمامی برنامه های سپاه برای توسعه و آبادانی کشور و مردم ‌محور است.

 سرهنگ پاسدار رضا شهبازی زاده افزود: سپاه همواره و در همه شرایط در کنار مردم بوده و امروز هم در راستای همکاری با دولت و در زمینه محرومیت زدایی، تمام تلاش و امکانات خود را بکار بسته تا شاهد تحول در این زمینه ها باشیم.

 وی ضمن بیان خدمات ارائه شده از سوی سپاه به مردم افزود: مردم ‌دوستی و توجه به قشر بی‌بضاعت جامعه در اولویت کاری سپاه پاسداران قرار دارد و با این راهبرد می توان برای توسعه و آبادانی کشور گام برداشت.

 سرهنگ شهبازی زاده افزود: پس از جمع بندی و ارائه طرح های عام المنفعه، ظرفیت های خودمان را در کنار امکانات موجود شهرستان برای اجرا و رفع محرومیت در این مناطق بکار خواهیم بست.

 در این جلسه، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار، بخشداران پره سر و مرکزی، شهرداران رضوانشهر و پره سر، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین نماینده آستان مقدس قم نیز حضور داشتند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نبمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.  

برچسب‌ها:

نظر شما