شناسهٔ خبر: 37751107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تائید صلاحیت ۹۵ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان

فرماندار اصفهان گفت:صلاحیت ۹۵ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان تاکنون تایید شده که لیست نهایی آنان در روز‌های آینده، در زمان قانونی مشخص و اعلام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین سیستانی فرماندار اصفهان در نشست مشترک مسئولان ستاد‌های ۱۹ گانه، بخش مرکزی و هیات اجرایی این شهرستان گفت: قانون گرایی و حرکت برمدار قانون، برنامه ریزی، توجه به مدیریت و دانش انتخابات، مستند سازی، سلامت انتخابات، عدالت و شفافیت و همچنین مشارکت حداکثری از جمله اصولی است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید مورد توجه قرار دهند.

حسین سیستانی با بیان اینکه حوزه انتخابیه اصفهان دارای ۹۰۴ شعبه اخذ رای است افزود: از این تعداد ۷۸۹ شعبه درکلانشهر اصفهان و بخش مرکزی، ۱۱۱ شعبه در پنج بخش دیگر شهرستان و چهار شعبه اخذ رای نیز متعلق به اقلیت‌های دینی شامل ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان است.

او با اشاره به نام نویسی ۴۷۵ داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان گفت: از این تعداد، پس از انصراف، عدم احراز و رد صلاحیت داوطلبان، صلاحیت ۹۵ داوطلب تاکنون تایید شده که لیست نهایی آنان در روز‌های آینده، در زمان قانونی مشخص و اعلام خواهد شد.

حسین سیستانی ادامه داد: اعضای هیات اجرایی انتخابات، از منتخبان مردم هستند، که وجود آنان به روند همراه با سلامت و صلابت انتخابات کمک تاثیر گذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما