شناسهٔ خبر: 37751038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شهید سلیمانی در مسیر خدمت به مردم و مجاهدت هیچگاه توقف نداشت

رئیس جمهور گفت: شهید سلیمانی در طول دوره خدمت به انقلاب و نظام در مسیر جهاد، مقاومت و فداکاری هیچگاه توقف نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در حادثه تروریستی شهید سلیمانی حضور مردم در مراسم تشییع در شهر‌های مختلف کشور یک حضور معنادار و حساب شده بود، تأکید کرد: شهید سلیمانی یک شخصیت بسیار والا و ارزشمند بود که در طول دوره خدمت به انقلاب و نظام در مسیر جهاد، فداکاری، مقاومت و ایثار، هیچگاه توقف نداشت و راه خود را با قدرت و ایمان ادامه داد.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی چه در شهر‌های مختلف ایران و چه در شهر‌های بغداد، کربلا و نجف در کشور عراق به خوبی از خدمات این سردار بزرگ اسلام قدردانی کرد، افزود: این حضور گسترده موجب شد که آمریکا بعد از ترور شهید سلیمانی نتواند حتی متحدان خود را همراه کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: حتی برخی از سران کشور‌های اروپایی نیز در تماس‌های تلفنی، نسبت به این موضوع اظهار تأسف کردند و این اقدام آمریکا را برای منطقه خطرناک دانستند.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: در حادثه ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی، افکار عمومی دنیا، نخبگان جامعه و دنیای اسلام بویژه همسایگان ما که خدمات سردار شهید سلیمانی را دیده بودند به خوبی عکس‌العمل نشان دادند و خط ایستادگی و مقاومت خیلی پررنگ شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ما انصافاً در همه حوادث به خوبی و با آگاهی به صحنه می‌آیند، افزود: در موضوع حادثه هواپیمای اکراینی هم که بسیار دردناک و جانگداز بود، مردم به خوبی با خانواده جانباختگان این حادثه تلخ و غیرقابل باور، ابراز همدردی کردند.

حجت الاسلام روحانی همچنین به حادثه سیل در سیستان و بلوچستان و بازدید اخیر خود از مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و گفت: حس همکاری، فداکاری، نوع‌دوستی و از خودگذشتگی مردم در این حادثه نیز بسیار ارزشمند است به طوری که مردم سیل زده برای دریافت کمک‌های ارسالی دیگران را در اولویت قرار می‌دادند و تأکید داشتند که کمک‌ها ابتدا به کسانی که بیشتر نیاز دارند ارایه شود و این یعنی از خودگذشتگی و ایثار مردم که بسیار ارزشمند است.

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

بیشتر بخوانید:مردم باید از ارزانترین و کوتاه‌ترین مسیر، خدمات الکترونیکی دریافت کنند

انتهای پیام/

نظر شما