شناسهٔ خبر: 37750747 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱1/01

طلا ارزان شد / روز ثبات قیمت در بازار خودرو و دلار / بورس نزولی ماند

امروز در بازارهای ارز و خودرو ثبات نسبی قیمت‌ها حاکم بود. اما امروز قیمت طلا کمی ارزان شد و شاخص بازار سهام هم روند نزولی روز گذشته خود را تکرار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۵ بدون تغییر نسبت به دیروز همان قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است.

اما قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد امروز سه‌شنبه اول بهمن ماه تا ساعت ۱۵ با ۲۰ هزار تومان کاهش به چهار میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا مثقال ۱۸ عیار هم در بازار آزاد امروز سه‌شنبه اول بهمن ماه تا ساعت ۱۵ با پنج هزار تومان کاهش به دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

در این شرایط بازار سهام چه وضعیتی داشت؟

افت شاخص بورس از ۰٫۲ درصد در دیروز به ۰٫۹ درصد در امروز رسید. این افت حدود یک درصدی معادل ۳۷۹۸ واحد ریزش بود که باعث شد شاخص بازار سهام به ۴۰۶ هزار و هشت واحد برسد.

در بازار خودرو امروز نیز از ۴۶ خودرو مورد بررسی در گزارش‌های روزانه ۲۲ مدل خودرو یک روند باثباتی نسبت به دیروز داشتند.

مطالعه بیشتر:
۵ مدل خودرو ارزان شد +جدول قیمت

در همین حال از مهمترین اخبار امروز کاهش چشمگیر تورم در دی ماه، بررسی تجارت‌نیوز از عملکرد ۹ماهه بانک ملت، تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان یارانه معیشتی، محورهای کلیدی داووس ۲۰۲۰ ، اعلام علت نوسان قیمت ۹ میلیون تومانی سمند، منتفی شدن صادرات خودرو، حذف رمز دوم ایستا از هفته دیگر و اعلام عیدی امسال کارمندان بودند.

همچنین امروز رئیس جمهور گفت: می‌خواهیم کار مردم، وقتی در اداره‌ای وارد می‌شوند. پیشخوان و میز خدمت فقط با یک کارت انجام گیرد. هیچ چیز دیگری نیاز نباشد. فقط یک کارت همراهش است. همه کار با آن کارت باید انجام بدهد، اگر مجوز روزنامه هم می‌خواهد بگیرد، با آن کارت باید انجام بگیرد. بیمه، مالیات بشود و یا اعتراض کند با همان کارت. هیچ چیز دیگری نیاز نباشد.

مطالعه بیشتر:
استیضاح ترامپ چه تاثیری بر بازارهای جهانی دارد؟

نظر شما