شناسهٔ خبر: 37750568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پیش بینی ۸۰۷ شعب اخذا رای با ۱۶۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد

جمالی با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر مجموعه عوامل اجرایی یازدهیمن دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد هستند گفت: ۸۰۷ شعب اخذا رای ثابت و سیار، شهری و روستایی اقدام به جمع آوری آرای مردم استان می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۱ بهمن) در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با رعایت اصول و مبانی، وضعیت اطلاع رسانی در عرصه انتخابات باید در بهترین شرایط قرار گیرد، به طوری که تقویت شور و نشاط سیاسی را در استان ایجاد کند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، رسانه ها نخبه های فرهنگی هستند و با انگیزه و هدف به این عرصه پا گذاشته اند، گفت: رسانه ها می دانند که همه مسائل جامعه مبنای فرهنگی دارد و آنجایی که نیازی احساس می شود، براساس منافع و مصالح ملی وارد عمل شده و به بررسی ضعف ها و تقویت نقاط قوت می پردازند. 

 

وی با بیان اینکه به دلیل شور و شعور سیاسی بالای مردم استان مشکل مشارکتی در عرصه انتخابات نداریم، تصریح کرد: همه وظیفه داریم که شرایط امن، سالم و توام با آرامش را برای حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای فراهم کنیم.

 

جمالی به شیوه عمل گرایی رسانه در سرعت، دقت و صحت اخبار و اطلاعات تاکید کرد و اظهار داشت: حمایت از رسانه را تکلیف و وظیفه خود می دانم و به پاسخگو بودن مسئولین تاکید دارم، چرا که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی حق مردم است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به پایبندی نامزدهای انتخاباتی، لیدرها و هواداران آنها به قانون و حریم ها تاکید کرد و گفت: در حوزه انتخابات با کسانی که از خط قرمزها عبور کنند و حریم ها را رعایت نکنند برخورد جدی و قانونی می شود.

 

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه نقدهای سازنده را با آغوش باز می پذیریرد، تاکید کرد: صاحبان رسانه نیز حریم ها را بدانند و اخلاق و بايدها و نبايدهای رسانه ای در حوزه آگاهی بخشی به خصوص در عرصه انتخابات را رعایت کنند.

 

جمالی با اشاره به اینکه مسئولین و جامعه رسانه دينی باید در يك نظام اسلامی در مسير ارزش‌ های الهی، اخلاقی، قرب الهی حركت کنند، تاکید کرد: احساس مسئوليت‌، شجاعت و شرافت حرفه ‌ای، تبیین واقعيات و عدم تحريف در مسائل و دستيابی به اطلاعات سازنده و مفيد حق مسلم جامعه است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جامعه رسانه ای استان از مطالب غیرصحیح پیرامون مسائل انتخابات به شدت پرهیز کنند و با صداقت و عينيت، حفظ رازداری و امانت‌ داری و دوری از غوغاسالاری رسانه ‌ای و حفظ حريم خصوصی نامزدهای انتخاباتی به مسائل بپردازند.

 

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر مجموعه عوامل اجرایی یازدهیمن دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: ۸۰۷ شعب اخذا رای ثابت و سیار، شهری و روستایی اقدام به جمع آوری آرای مردم استان می کنند.

پایان پیام/ 82

نظر شما