شناسهٔ خبر: 37750561 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

حقوقی، قضایی و انتظامی

دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای به علت پیش فروش خودرو با رقم کلاهبرداری 260 میلیارد ریال!

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم، گفت:نامبرده با پیش فروش خودرو، از ۶۸ نفر در استان های سمنان و البرز ۲۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهارداشت:ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم یک دستگاه اتومبیل سوزوکی را حین عبور از محورهای استان، به علت داشتن دستور توقیف با موضوع کلاهبرداری از شهرستان میامی استان سمنان توقیف و راننده را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد :در بررسی های صورت گرفته معلوم شد او دارای ۲ نمایندگی شرکت ایران خودرو بوده که یکی از آن ها در سال قبل تعطیل شده است و نمایندگی دیگر همچنان مشغول به فعالیت بود و مردم برای ثبت نام خودرو به جای واریز وجه به حساب این شرکت بصورت کامل مبالغ را به حساب شخصی او پرداخت می کردند.

سردار آقاخانی اضافه کرد:در ادامه طی بازرسی از اتومبیل نامبرده، تعداد متعددی مدارک ملکی و همینطور اسناد خودرو و سکه طلا کشف و در ادامه با فرمان مقام قضائی این نمایندگی نیز پلمب شد.

او با بیان اینکه تا به حال ۶۷ نفر از شکات در استان های سمنان و البرز شناسایی شده اند، ارزش کلاهبرداری متهم را بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال دانست و اعلام کرد :در نهایت وی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی و عاقبت با قرار قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قم تأکید کرد:هموطنان برای ثبت نام خودرو می بایست با آگاهی و توجه لازم مبالغ را تنها به حساب شرکت های خودروسازی واریز کنند تا شاهد این چنین کلاهبرداری ها نباشیم.

نظر شما