شناسهٔ خبر: 37750473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

‌دستگیری 5 فرد اسلحه‌دار طرفدار داوطلبان انتخابات و متواری بودن 2 فرد دیگر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این استان برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "احد جمالی" ظهر روز سه شنبه، یکم بهمن ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ها در آستانه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم گفت: وقتی فرهنگ در جامعه ای بخصوص مسئولانی که عادت به چاپلوسی و تملق کرده اند، رو به انحطاط می رود.

‌رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌چنین خاطرنشان کرد: دو نفر از طرفداران و استقبال‌کنندگان با اسلحه و تیراندازی یک داوطلب در گچساران دستگیر شدند که تا پایان انتخابات در بازداشت به سر خواهند برد.

جمالی تصریح کرد: برای دو نفر نیز حکم جلب صادر شده، هم اکنون متواری هستند، البته برخورد لازم و قانونی صورت می گیرد. همچنین ۳ نفر نیز دیروز در شهرستان کهگیلویه دستگیر شده است.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی داوطلبان انتخابات ۹۸ استان ادامه داد: تذکرات لازم بصورت تلفنی و حضوری به داوطلبان داده شده است و در این زمینه رو در بایستی نداریم و فرقی نمی کند از چه جناح و گروهی باشد چرا که مهم برای ما مردم هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وظیفه خود می دانیم از رسانه ها حمایت کنیم، عنوان کرد: متاسفانه مسایل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در این استان نسبت به سایر استان‌ها فرق دارد چون بحث های قومی و قبیله ای توفق بیشتری دارید. اصلاح طلب و اصولگرا در این استان حرف اول را نمی زنند.

جمالی تاکید کرد: قوم گرایی در انتخابات برای مشارکت انتخابات یک ظرفیت خوب است که باید مدیریت شود.

وی اظهار کرد: اینکه هنوز لیستی به فرمانداری نرسیده است در سایت های محلی و فضای مجازی پخش و منتشر شده درست نیست و بد اخلاقی است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان مشکل مشارکت حداکثری نداریم و همچون گذشته مشارکت بالایی خواهیم داشت البته به این معنا نیست که بی تفاوت باشیم.

جمالی افزود: دنبال برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و سلامت بعنوان حق الناس هستیم و تلاش می کنیم.

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما