شناسهٔ خبر: 37750324 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از نویسندگان مرندی

طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی از ۴ تن از نویسندگان مرندی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی از ۴ تن از نویسندگان مرندی تجلیل شد.

حجت السلام نعمت زاده امام جمعه مرند در این مراسم با بیان اینکه امروزه معارف زیبای دینی و اهل بیت (ع) از ایران اسلامی به جهان پخش می‌شود افزود: نویسندگان کتب اربعه که بعد از قرآن کریم جزو مستندات دینی با اعتبار بالا برای مسلمانان به شمار می‌رود همگی ایرانی هستند.

حجت السلام نعمت زاده افزود: در طول تاریخ آذربایجانی‌ها با تلاش‌های فراوان خود نشان داده اند که پرچم دار فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند.

او توجه مردم به میراث و فرهنگ گذشته ایران را بسیار پراهمیت عنوان و تاکید کرد: اگر فرهنگ و اصالت خود را فراموش کنیم با چالش‌های فراوانی در آینده روبرو خواهیم شد.

امام جمعه مرند افزود: کسانی که در راه زنده نگاه داشتن فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی تلاش می‌کنند باید مورد حمایت جدی مسئولین و مردم قرار گیرند.

در این مراسم از نویسنده کتاب راه نجات مدایح و رثائیات سالار شهیدان به نویسندگی مرحوم اسمعیل خان دیندار و به تصحیح و اهتمام ابراهیم ترابی، نویسندگان کتاب تاثیر اندیشه‌های امام خمینی (ره) بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به نویسندگی رحمت مهدوی و محمد افروزی و نویسنده کتاب گذر زمان در مرند نوشته میرهدایت سیدمرندی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما