شناسهٔ خبر: 37750179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سرپرست شهرداری منطقه۱۱مشهد خبر داد؛

رادیو ملت در بوستان ملت راه اندازی شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ مشهد گفت: با توجه به بهره‌برداری از سامانه صوتی یکپارچه در بوستان ملت، برنامه‌ای با عنوان "رادیو ملت" هر روز به صورت زنده در بوستان ملت اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی باعنوان این مطلب تصریح کرد: ترغیب شهروندان برای مشارکت در بسیاری از برنامه ها و طر ح های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیاز به فرهنگ سازی در متن جامعه دارد.

وی با اشاره به این که بوستان ها می توانند محل خوبی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشد، عنوان داشت: با توجه به تشکیل کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوستان ملت به ریاست سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ و حضور جمعی از مسئولان حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی این منطقه مقررگردید؛ برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی و... با رویکرد تشویق خانواده‌ها به حضور در بوستان ملت جهت افزایش فضای امن در نقاط مختلف این بوستان شهری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شود.

عرب احمدی افزود: در همین راستا و با توجه به بهره‌برداری از سامانه صوتی یکپارچه در بوستان ملت، برنامه‌ای با عنوان "رادیو ملت" هر روز به صورت زنده در بوستان ملت اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه به همت حوزه ی اجتماعی منطقه و با همکاری کارشناسان مجرب در موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محتوای معرفی ظرفیت‌های بوستان ملت و آگاهی‌بخشی در حوزه سلامت جسم و روح و پیشگیری از اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی، هر روز به صورت زنده و به مدت ۳۰ دقیقه در دفتر مرکزی انتظامات اجرا و به صورت مستقیم درکل بوستان ملت پخش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما