شناسهٔ خبر: 37750018 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیل مهربانی هم کلاسی‌ها در آذربایجان شرقی

برنامه سراسری وزارت آموزش و پرورش کشور با عنوان دومین سیل مهربانی هم کلاسی‌هابرای کمک به دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان امروز همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، برنامه سراسری وزارت آموزش و پرورش کشور با عنوان دومین سیل مهربانی هم کلاسی‌ها برای کمک به دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان، امروز همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز اجرا شد.

پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: این برنامه بصورت پایلوت در ناحیه ۳ تبریز و به شکل سراسری در استان آذربایجان شرقی در همه مدارس با ظرفیت ۷۵۰ هزار دانش آموز برای کمک به دانش آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

پاشایی، تبریز را از استان‌های پیشتاز در کمک به آسیب دیدگان از سیل و زلزله دانست و گفت: در سیل استان خوزستان جزو اولین استان‌های یاریگر بودیم و در زمینه کمک به هموطنان سیستان و بلوچستانی نیز باید پیشتاز باشیم به این صورت که با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی را در یک بازه زمانی مشخص جمع آوری و در اولین فرصت برای کمک به دانش آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان ارسال کنیم.

علمی معاونت پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز به حوادث اخیر دی ماه اشاره کرد و گفت: مردم کشور و آذربایجان شرقی با حضور میلیونی در مراسم تشییع سردار بزرگ اسلام و انقلاب ثابت کردند در همه عرصه‌ها حاضر بوده اند.

علمی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بربسیج همه مردم با همه امکانت به مردم سیل زده گفت: امروز، دانش آموزان و معلمان مدارس استان، در همایش دومین سیل مهربانی هم کلاسی‌ها مبالغی را با هدف حمایت، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از سیل، همزمان با سراسر کشور در استان جمع آوری و به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/ک

نظر شما