شناسهٔ خبر: 37749703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب رئیس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس خراسان رضوی

احمد سلطانی با کسب بیشتر آرا به مدت ۴سال سکاندار هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی با حضور انتخاب رئیس هیات بیلیارد،بولینگ و بولس خراسان رضویریاست فدراسیون این رشته، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده امور مجامع وزارت ورزش و اعضای مجمع انتخابی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برکزار شد..

در پایان انتخابات احمد سلطانی با کسب 10رای از 16رای مجمع موفق شد به عنوان رییس این هیات انتخاب شود.

حمزه حکیم پور و مجتبی علی نژاد دو‌ نامزد دیگر این مجمع بودند که مجتبی علی نژاد به نفع احمد سلطانی انصراف خود را اعلام کرد ‌و حمزه حکیم پور موفق شد 6رای را کسب کند.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در حاشیه برگزاری این مجمع گفت: خراسان رضوی ظرفیت بالایی در بولینگ و بیلیارد دارد و فقط کافیست همه با هم یکسو شوند و به یکدیگر کمک کنند.

هاشم اسکندری افزود:برنامه های بسیار خوبی را در فدارسیون پیش بینی کرده ایم.مسابقات جهانی بانوان را تا حدود یک ماه دیگر در قطر داریم و توانستیم سهیمه خوبی را برای این مسابقات بدست آوریم
وی خاطر نشان کرد: بازی میکس یکی از بازی هایی است که از امتیاز بالایی برخوردار هست و ما نمی‌توانیم از این امتیاز در مسابقات آسیایی و جهانی بهره ببریم اما امیدوارم با طرحی که داریم بتوانیم از این امتیاز استفاده کنیم.

نظر شما