شناسهٔ خبر: 37748575 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

روایت‌های مردمی از تشییع شهید سلیمانی جمع‌آوری و منتشر می‌شود

گروه جامعه ــ مجموعه‌ای از روایت‌های مردمی از روزهای تشییع و خاک‌سپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانشان به همت بنیاد نهضت تبلیغات اسلامی منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -
روایت‌های مردمی از تشییع شهیدحاج‌قاسم سلیمانی، جمع‌آوری و منتشر می‌شودبه‌گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد نهضتِ سازمان تبلیغات اسلامی بر آن است تا با جمع‌آوری روایت‌هایی مردمی از آئین تشییع و خاک‌سپاری باشکوه و دیگر برنامه‌های برگزار شده برای شهادت سردار سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، این تجربۀ تاریخی را ثبت کند.

آنچه در این فراخوان مدّنظر است، تجربه، مشاهده و احساس برآمده از حضور در تشییع باشکوه سرداران شهید، برنامه‌های مرتبط با آن و حال‌ و هوای شهر یا روستا و محله‌های مختلف است. مجموعه روایت‌های برگزیده، در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان، می‌توانند روایت خود را حداقل در هزار و حداکثر در چهار هزار کلمه نوشته و در قالب فایل word به‌همراه نام و شماره‌ تلفن خود، تا ۱۲ بهمن‌ماه، به نشانی @revayat_rastakhiz در پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله»، «سروش» و «تلگرام»، یا به رایانامۀ revayat.rastakhiz@gmail.com ارسال کنند.

همچنین، علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و جزئیات تکمیلی، می‌توانند شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را با نشانی revayat_rastakhiz در اینستاگرام و نشانیِ revayatrastkhiz در توییتر نیز دنبال کنند.
انتهای پیام

نظر شما