شناسهٔ خبر: 37746473 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

جلسه بررسی و رفع مشکلات ارتباطی استان مرکزی در حوزه مخابرات و همراه اول برگزار شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکزی از بررسی مشکلات ارتباطی استان در حوزه مخابرات و همراه اول خبر داد و گفت: اولویت وزارت ارتباطات تامین زیرساخت های ارتباطی در روستاها و مناطق محروم و دور افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، در این جلسه که با هدف بررسی مشکلات ارتباطی استان در حوزه تلفن ثابت و سیار اپراتور همراه اول برگزار شد، مهدوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: توسعه تلفن ثابت در مناطق توسعه یافته شهری، بهبود و ارتقا وضعیت ارتباطات روستایی، تکمیل پوشش تلفن همراه در مسیرهای جاده‌ای و ریلی، بهبود ارتباطات در مناطق گردشگری و توسعه ارتباطات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویتهای مهم ارتباطی استان است.

مهدوی یکی از مهم ترین موضوعات مورد پیگیری توسط مجموعه دست اندرکاران حوزه ارتباطی استان را  برنامه‌ریزی جهت تحقق  مصوبات سفر مقام عالی وزارت ارتباطات به استان در اواخر مرداد ماه سالجاری عنوان کرد و افزود: بخش عمده ای از پروژه‌های مذکور  در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیر منطقه مرکزی شرکت مخابرات، مدیر ارتباطات سیار استان و دیگر مدیران حوزه ارتباطات شرکت مخابرات استان مرکزی برگزار شد.

نظر شما