شناسهٔ خبر: 37745934 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجوز تاسیس صندوق‌ پژوهش و فناوری صنعت نفت صادر شد

تهران- ایرنا- کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری در چهل و پنجمین نشست خود با اعطای مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت و صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، چهل و پنجمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش وفناوری به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیری علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور اکثریت اعضا در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، در ابتدای نشست گزارش اقدامات و عملکرد دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری در دو ماه گذشته ارائه شد.

در این نشست اعضای کارگروه با تغییر سهامداران صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان خوزستان موافقت کردند.

با تصویب چهل و پنجمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت و صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان صادر شد.

پیش از این بیژن زنگنه وزیر نفت، در آذرماه خبر راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت را با ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه تعریف شده و سهامداران آن اعلام کرده بود که در صورت موافقت کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری این صندوق کار خود را آغاز خواهد کرد.

با راه‌اندازی این صندوق امکان اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی فراهم می شود. 

نظر شما