شناسهٔ خبر: 37745890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری

لزوم پیش بینی تمهیدات برای مقابله با حوادث طبیعی

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز حوادث را پیش بینی کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، کارشناس اداره کل هواشناسی این استان گفت: امروز سه شنبه با گذر امواج کم دامنه، جو غالب در اکثر مناطق افزایش ابر است و در پاره‌ای مناطق بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.
ولی بهره‌مند افزود: با تقویت این امواج و ورود سامانه بارشی از بامداد چهارشنبه شاهد بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیری بارش برف پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: در گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها نیز دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سامانه به تدریج روز پنجشنبه از جو استان خارج خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص ورود سامانه بارشی روز چهارشنبه دوم بهمن ماه به این استان هشدار داد.
وحید محمدی تبار افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به کهگیلویه وبویراحمد دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌های هشت گانه در آماده باش کامل هستند.
وی عنوان کرد: دستگاه‌های خدمت رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در مناطق مختلف استان، موظفند اقدامات و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز خسارت انجام دهند.
محمدی تبار ادامه داد: مسافران، گردشگران و ساکنان استان با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها، تدابیر لازم را اتخاذ و حتی‌الامکان از مسافرت‌های غیرضرور خودداری کنند.

نظر شما