شناسهٔ خبر: 37745402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان فارس خبرداد:

۲ مسابقه جهانی در شیراز برگزار می شود

شیراز - مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور دو مجموعه ورزشی افتتاح می شود، گفت: دو مسابقه بین المللی کشتی وبدمینتون نیز در شیراز به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر علی کامیاب ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اشاره به پروژه‌های ورزشی استان فارس که درحال ساخت است، گفت: ۶۳ پروژه ورزشی در سراسر استان در حال ساخت است.

وی با اشاره به مساحت این پروژه‌ها اظهار کرد: مساحت پروژه‌ها ۹۲۸ هزار و ۹۶ متر مربع است و شامل خوابگاه، سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص افتتاح دو پروژه بیان کرد: دو پروژه ورزشی به اتمام سیده نیز با ورود رئیس جمهور افتتاح خواهند شد.

کامیاب ادامه داد: این پروژه ورزشی شامل سالن ۶ هزار نفری حسینی الهاشمی و مجموعه ورزشی ۶ هکتاری لار است.

وی با اشاره به مسابقات بین المللی فجر بیان کرد: در شیراز مسابقات جهانی کشتی و بدمینتون انجام برگزار خواهد شد.

کامیاب با اشاره به زمان مسابقات کشتی اظهار کرد: مسابقات کشتی از روز پنجشنبه سوم بهمن افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به کشورهایی که در این مسابقات حضور دارند بیان کرد: کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان روسیه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشتی ۱۰۰ کشتی گیر ایرانی و ۵۰ ورزشکاران خارجی در این مسابقات باهم نبرد خواهند کرد که ۱۴ کشتی گیر از استان فارس هستند.

کامیاب با اشاره به مدت پخش مسابقه کشتی در تلویزیون گفت: مسابقات را به مدت ۱۴ هزار و ۴۰۰ ثانیه پخش مستقیم داریم. همچنان در پایان مسابقات جام کشتی پهلوانی تختی کمربند پهلوانی به پهلوان امید نوروزی داده خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات بدمینتون تصریح کرد: مسابقات بین المللی بدمینتون از ۱۵ بهمن شروع و در ۱۹ بهمن به پایان می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به زمین‌های برگزاری این ورزش خاطر نشان کرد: برای مسابقات بین المللی بدمینتون ۳ زمین طراحی شده است.

کامیاب با اشاره به تعداد کشوهایی که در این مسابقات بین المللی حضور دارند تصریح کرد: در این مسابقات از ۳۹ کشور تا کنون ۲۷ کشور آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

نظر شما