شناسهٔ خبر: 37743951 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اثر برگزیده چهاردهمین جشنواره «پاسداران اهل قلم»؛

«آرزوی چهارم» بررسی می شود

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: سیزدهمین ویژه برنامه از سلسله نشست های تخصصی ماهانه نقد آثار به‌نشر با نقد و بررسی کتاب «آرزوی چهارم» در مشهد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حسین سعیدی اظهار کرد: نشست نقد و بررسی کتاب «آرزوی چهارم»، برگزیده چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال «پاسداران اهل قلم» با حضور نویسنده اثر و جمعی از نویسندگان و منتقدان مطرح کشور در مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سلسله نشست های تبلیغی-ترویجی انتشارات به‌نشر با عنوان «در پناه کلمات» با برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «آرزوی چهارم» و با حضور اکبر صحرایی نویسنده اثر برپا می شود، خاطرنشان کرد: مصطفی خرامان و داوود امیریان از نویسندگان مطرح ادبیات کودک و نوجوان به عنوان منتقد در این نشست حضور دارند. 

سعیدی با بیان اینکه کتاب «آرزوی چهارم» از سری مجموعه (روزهای جنگ) و در قالب «کتاب‌های پروانه» برای رده سنی کودک و نوجوان سال گذشته توسط انتشارات به‌نشر منتشر شد، تصریح کرد: این کتاب که مجید صابری‌نژاد تصویرگری آن را برعهده دارد، روایت‌گر نوجوانی بسیجی به نام شمشاد است که در یکی از عملیات های مهم ایران و عراق در اوج جنگ با دیدن یکی از رزمنده ها که به خاطر نجات جان وی زخمی شده و سعی دارد او را از محاصره دشمن نجات دهد، به خاطرات دوران کودکی بر می‌گردد و...

مدیرعامل به‌نشر متذکر شد: سیزدهمین ویژه برنامه از سلسله نشست های تخصصی ماهانه نقد آثار به‌نشر با نقد و بررسی کتاب «آرزوی چهارم»، پنجشنبه سوم بهمن ماه 98 ساعت 17 در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات آستان قدس رضوی واقع در خیابان امام خمینی(ره) رو به روی باغ ملی برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از تمامی دوستداران و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در این نشست، یادآور شد: نشست های تخصصی نقد آثار به‌نشر در حوزه های مختلف به صورت ماهانه در حال برگزاری است و در همین راستا نشست نقد و بررسی کتاب «دل اندروا» در دوازدهمین جلسه با حضور نویسنده اثر و منتقدان در مشهد برگزار شد.       

نظر شما