شناسهٔ خبر: 37743559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

سلیمی: آیا غذای سگ و گربه با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده؟

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه ۱۵۴۵ تن غذای سگ و گربه، مرکب خودکار و شامپو به کشور وارد شده است گفت: آیا این کالا‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده است؟

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه اول بهمن) در تذکر شفاهی حین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بسیاری از متقاضیان هنوز بسته معیشتی بنزین را دریافت نکرده‌اند که باید تدبیری برای حل این مشکل اتخاذ شود.

وی افزود: خبر‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ۱۵۴۵ تن غذای سگ و گربه و همچنین کالاهایی، چون مرکب خودکار و شامپو به کشور وارد شده است؛ سؤال آن است که آیا این کالا‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: دولت به صدا و سیما سفارش کرده که یک بسته خبری از جلسات دولت تهیه کنند. پیشنهاد ما این است که دولت هم مانند مجلس، جلسات خود را به شکل زنده پخش کند و دنبال این کار‌های سفارشی نباشد.

سلیمی افزود: متأسفانه آنتن زنده از برخی برنامه‌های انقلابی گرفته شده و درخواست می‌کنم آقایان به سازمان صدا و سیما فشار نیاورند.

وی از وزارت خارجه خواست به دلیل استفاده مکرون از واژه جعلی به جای نام خلیج‌فارس به فرانسه تذکر دهد.

سلیمی اظهار داشت: تصمیم AFC درباره میزبانی ایران در مسابقات فوتبال آسیایی کاملاً سیاسی است و باید ابعاد این موضوع روشن شود.

نظر شما