شناسهٔ خبر: 37743511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده بندرعباس:

با شرکت در انتخابات، مجلسی کارآمد مطالبه کنیم

پدرام خسروانی

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس تاکید کرد که با مشارکت در انتخابات، مجلسی کارآمد را مطالبه کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با تسلیت سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن تعدادی از هموطنان همچنین حادثه کشته شدگان کرمان اظهار کرد: شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی که جان خود را فدای امنیت ایران و ملت‌های مظلوم کردند گرامی می‌دارم، ایشان مزد ایمان به خدمت مردم را از خداوند دریافت کردند. خون شهید قاسم سلیمانی باعث رسوایی انسان‌هایی مانند دونالد ترامپ خواهد شد ایشان زمانی فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله بوده و ارتباط عمیقی با ایثارگران، خانواده آنها و خانواده شهدای هرمزگان داشتند و با وجود مشغله زیاد هیچ‌گاه آنها را فراموش نکردند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درود بر شرافت و غیرت مردم بزرگ ایران که با اراده الهی انتقامی سخت به دست توانمند حاج قاسم‌ها از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

نماینده بندرعباس عنوان کرد: متاسفانه شاهد سیل در سیستان و بلوچستان و هرمزگان بودیم. باید بدانیم که در این مناطق به زیرساخت‌ها توجه نشده است. بارندگی‌هایی به این شکل موجب می‌شود که مردم شاهد ویرانی باشند. دولت باید هرچه سریع‌تر وضعیت راه‌ها و پل‌ها را در این مناطق سامان دهد. مردم همیشه در چنین شرایطی در داخل و یا در مقابل تهدیدات خارجی، سپاه و نیروهای مسلح را باعث آرامش خود می‌دانند.

مرادی اظهار کرد: دولت باید به زندگی مردم جزیره‌ها توجه کند. آنها در شرایط سختی زندگی می‌کنند اگرچه مرزداران خوبی هم بودند.

وی گفت: با توجه به نزدیکی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم است تاکید کنم که حضور پرشور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات مجلس به معنای استقلال کشور است. با مشارکت و با رای خود توانمندی افراد نماینده و مجلسی قوی را مطالبه کنیم.  

انتهای پیام

نظر شما