شناسهٔ خبر: 37743416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

اعضای جدید مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان انتخاب شدند

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده خیرین مدرسه ساز استان کرمان و انتخاب اعضای جدید این مجمع خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، فریبا اسکندری زاده با اعلام این خبر هدف از برگزاری این مجمع فوق العاده را ترمیم اعضای هیات امناء این مجمع عنوان کرد و گفت: با توجه به فوت و کهولت سن و بروز بیماری و انصراف تعدادی از اعضای هیات امناء نیاز بود تا جلسه فوق العاده این مجمع با فراخوان در روزنامه کثیرالانتشار و دعوت از خیرین با هدف ترمیم اعضای هیات امنا و اضافه شدن اعضای جدید به مجمع برگزار شود.
وی افزود: بعد از برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده خیرین مدرسه ساز استان، انتخاب اعضای هیات رئیسه جدید این مجمع برگزار شد تا افراد جدید با توان و انگیزه بیشتر با استفاده از ظرفیت‌های خودشان و با استفاده از روش‌های جذب مشارکت‌های جدید در حوزه خیرین اقدامات بیشتر و موثری را انجام دهند.
اسکندری زاده بیان کرد: زحمات و خدمات اعضای قبلی بر کسی پوشیده نیست و کماکان از حضور این عزیزان بهره خواهیم برد و همیشه مورد تکریم ما هستند بطوریکه ما در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز به خانواده‌های خیرین متوفی سرکشی می‌کنیم و همیشه نسبت به خدمتی که به این استان و دانش آموزان داشتند، مراتب قدرانیمان را تقدیمشان می‌کنیم.
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در پایان جلسه مجمع عادی خیرین مدرسه ساز استان کرمان تعدادی از اعضا کاندیدا شدند و برنامه‌های خودشان را مطرح کردند که در پایان رای گیری از بین اعضای هیات امنا به ترتیب بیشترین رای، آقایان ابوالقاسم اسفندیار پور،  احمد رحیمی، هوشنگ یوسفی، احمد جعفری، محمد علی آدینه، ولی الله قدرت آبادی و محمود هاشمی به عنوان ۷ نفر اعضای جدید جمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان و آقایان اکبر بافقی زاده و محمدرضا کریمی نسب به عنوان بازرسان این مجمع انتخاب شدند.
وی عنوان کرد: در جلسه‌ی ابتدایی اعضای جدید هیات رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز با رای گیری بین ۷ نفر رئیس هیات مدیره، نایب رئیس، خزانه دار انتخاب خواهند شد و با انتخاب رئیس هیات مدیره، این هیات رئیسه می‌تواند به پیشنهاد رئیس مدیرعامل مجمع را نیز معرفی نماید.

***
سید محمدرضا جعفری مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در جلسه انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با محوریت تعیین هیات رئیسه جدید، با تقدیر و تشکر از همت خیرین نوعدوست گفت: خَیر یک الگو است بر جامعه و از جایگاه والایی برخوردار است همانطور که یک معلم در جامعه شان و منزلت بسیار مهم دارد.
وی  با تاکید به بهره مندی از ظرفیت مجمع خیرین، افزود: شما خیرین عاملان خیری هستید که یاری رسان بسیار ارزشمندی برای کمک به آموزش و پرورش در جهت فراهم نمودن زیرساخت‌های آموزشی دست به عمل می‌شوید.
جعفری با بیان اینکه خیرین در بنیادی‌ترین حق مردم که تحصیل است نقش به سزایی دارند، تصریح کرد: باید تلاش کرد که از توانمندی‌های این عزیزان نیک اندیش درجهت ساخت، تجهیز و توسعه فضا‌های آموزشی نهایت استفاده را برد.
گفتنی است مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی(نوبت دوم) خیرین مدرسه ساز استان کرمان به منظور ترمیم اعضای هیئت امناء، اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان با حضور تمامی اعضای مجمع، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سیدمحمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، سیدمحمدرضا جعفری مدیرعامل مجامع خیرین مدرسه ساز کشور و زهرا موسی پور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان در محل هتل آسمان برگزار شد.

نظر شما