شناسهٔ خبر: 37742235 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خانواده شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی بصیرت خود را نشان دادند

نماینده قائمشهر در مجلس گفت: خانواده‌های عزیزان شهید شده در حادثه هواپیمایی اوکراینی بصیرت خود را ثابت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، اول بهمن‌) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ملت ایران در رابطه با حادثه هواپیمای اوکراینی خواهان بررسی این واقعه هستند اما دست رد به سینه سوءاستفاده کنندگان زده اند.

وی افزود: به کسانی که با شیطنت اشک تمساح برای این حادثه می ریزند و به امپراطوری رسانه های بیگانه و جوجه تیغی های سیاسی اندکی که به دنبال سوءاستفاده هستند هشدار می دهم که ملت ایران دست رد به سینه آن ها زده و خانواده های عزیزان شهید شده در این حادثه بصیرت خود را ثابت کرده اند بنابراین مسئولان ذیربط قویا باید این موضوع را مشخص کنند.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای و کاملا سیاسی دست به خطای بزرگی زده و اعلام کرد که به دلیل ناامن بودن ایران تیم ها برای انجام مسابقه حق حضور در کشورمان را ندارند. زهی خیال باطل ایران کشور امن و امن آفرین برای کشورهای خاورمیانه و غرب آسیا است.

ادیانی اظهار داشت: شماهایی که امنیتتان را کشورهای نظام سلطه تضمین می کنند، آیا امن هستید؟ مطمئن باشید شیطنت عربی عبری فدراسیون بدون جواب نمی ماند.

انتهای پیام/

نظر شما