شناسهٔ خبر: 37742224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رینیر ژسوس:

رینیر ژسوس و رئال؛ این یک داستان عاشقانه است

رینیر ژسوس، خرید جدید رئال مادرید، از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید در سالیان گذشته علاقه زیادی به جذب بازیکنان جوان و با استعداد برزیلی نشان داده و پس از انتقال بازیکنانی نظیر وینیسوس جونیور و رودریگو گوئس، حالا یک ستاره جوان دیگر به نام رینیر ژسوس به جمع کهکشانی ها اضافه شده است. رینیر تا پایان فصل در فلامینگو باقی خواهد ماند و پس از برگزاری رقابت های المپیک 2020، راهی تیم دوم رئال مادرید خواهد شد. همچنین به نظر می رسد که قیمت این انتقال 30 میلیون یورو بوده است.

 

این پدیده برزیلی حالا از پیوستن به یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان ابراز خوشحالی کرده است. او گفت: " این یک واقعیت است که بودن در رئال مادرید به معنای حضور در قله فوتبال است. رئال مادرید بزرگ ترین است. در کودکی بازی های رئال مادرید و کهکشانی ها را با پدرم تماشا می کردم. من عاشق رئال مادرید بودم و از آن زمان تا کنون این تیم را دوست داشته ام. چهار لیگ قهرمانان اروپا که آن ها در فصول گذشته برده اند، من را خوشحال کرد. توضیح غرور پیرامون این موضوع دشوار است."

 

 

 

 

 

رینیر در ادامه گفت: " زیدان و کاکا همیشه الگوی من بوده اند چرا که با ظرافت و جسارت خاصی در خط میانی داشته اند. با این وجود من بازیکنان خوب زیادی را در رئال مادرید مشاهده کرده ام. نمی دانم از کجا شروع کنم اما مطمئن هستم که کار سختی پیش روی من خواهد بود."

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما