شناسهٔ خبر: 37742039 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

عضو هیئت‌علمی دانشگاه زنجان مطرح کرد:

نقش مهم مدیریت زمان در افزایش بهره‌وری نیروی‌انسانی

وحیده علیپور گفت: چگونگی استفاده بهینه از زمان و بالا نگهداشتن انرژی بدن، از عوامل مهم در مدیریت زمان است؛ به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغههای انسانهای امروزی، مدیریت زمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای سیاست اجرای برنامه‌های فرهنگی مصوب بنیاد ملی نخبگان با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای درون‌استانی و به منظور ارتقاء دانش و مهارت اجتماع نخبگانی در هدف‌گذاری و حرکت در مسیر نخبگان، کارگاه آموزشی «مدیریت زمان» به همت بنیاد نخبگان استان زنجان و با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد.

در این کارگاه، وحیده علیپور؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه زنجان هدف از برگزاری این کارگاه را تبیین ابعاد برنامه‌ریزی و شناسایی عوامل اتلاف وقت و نحوه مدیریت آنها دانست و گفت: چگونگی استفاده بهینه از زمان و بالا نگهداشتن انرژی بدن، از عوامل مهم در مدیریت زمان است؛ به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان‌های امروزی، مدیریت زمان است.

وی افزود: مدیریت صحیح و درست زمان می‌تواند تأثیر بسیار مطلوبی بر بهره‌وری فرد بگذارد.

علیپور در ادامه به تشریح اهمیت زمان و مدیریت زمان، خود ارزیابی و اطلاع از نحوه گذراندن وقت و یادگیری اصول مدیریت زمان و تکنیک‌های مدیریت برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی پرداخت.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه زنجان در پایان به درک اهمیت هدف‌گذاری شخصی و بکارگیری آن، اولویت‌بندی کارها، روش‌های مدرن مدیریت زمان، درک اهمیت نگرش و مدیریت فردی ، قوانین طلایی مدیریت زمان، و مدیریت زمان در عصر دیجیتال، اشاره کرد.

برگزاری نشست پرسش و پاسخ، آخرین بخش این کارگاه بود.


نظر شما