شناسهٔ خبر: 37741445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد مسافران از مرز مهران عادی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: هم اکنون تردد مسافران از طریق بین المللی مهران (سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی) با سهولت در جریان است.

صاحب‌خبر -

تردد مسافران از مرز مهران عادی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: هم اکنون تردد مسافران از طریق بین المللی مهران (سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی) بدون مشکل و با سهولت در جریان است.

او با بیان اینکه بیشترین تردد مسافران از طریق مرز مهران را اتباع عراقی، افغانی و پاکستانی تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: روزانه نزدیک به یک هزار نفر اتباع خارجی این کشور‌ها به راحتی و با سهولت از مرز تردد می‌کنند.

دلخواه تردد از مرز بین المللی مهران (سردار شهید سلیمانی) نسبت به مدت مشابه سال گذشته را بیش از ۶۰ درصد افزایش بیان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر (ورود و خروج) از پایانه مرزی و بین المللی مهران (سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی) تردد کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: تمام شرایط تسهیل در جهت عبور و مرور زائران در این مرز فراهم است و نیرو‌های خدماتی تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن آسایش و راحتی زائران و مسافران انجام خواهند داد.

او مطرح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۴۸۳ نفر مسافر درون استانی و مابقی مربوط به مسافران بیرون استانی بوده است.
منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

نظر شما