شناسهٔ خبر: 37741246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مجمع فوق العاده عمومی خیرین مدرسه ساز کرمان

با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور انتخابات هیات مدیره خیران استان کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   سید محمدرضا جعفری مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در جلسه انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با محوریت تعیین هیات رئیسه جدید، با تقدیر وتشکر از همت خیرین نوعدوست گفت: خَیر یک الگو است بر جامعه و از جایگاه والایی برخوردار است همانطور که یک معلم در جامعه شان ومنزلت بسیار مهم دارد.

او با تاکید به بهره مندی از ظرفیت مجمع خیرین افزود: شما خیرین عاملان خیری هستید که یاری رسان بسیار ارزشمندی برای کمک به آموزش وپرورش در جهت فراهم نمودن زیرساخت‌های آموزشی دست به عمل می‌شوید.

جعفری با بیان اینکه خیرین در بنیادی‌ترین حق مردم که تحصیل است نقش به سزایی دارند، تصریح کرد: باید تلاش کرد که از توانمندی‌های این عزیزان نیک اندیش درجهت ساخت، تجهیز وتوسعه فضا‌های آموزشی نهایت استفاده را برد.

سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان، هدف از برگزاری این مجمع فوق العاده را ترمیم اعضای هیات امنا این مجمع عنوان کردوگفت: با توجه به فوت و کهولت سن و بروز بیماری و انصراف تعدادی از اعضای هیات امنا این مجمع نیاز بود جلسه فوق العاده این مجمع با فراخوان در روزنامه کثیرالانتشار و دعوت از خیرین با هدف ترمیم اعضای هیات امنا و اضافه شدن اعضای جدید به مجمع برگزار شود.

او افزود: بعد از برگزاری جلسه فوق العاده عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز مجمع عادی با هدف انتخاب اعضای هیات رئیسه جدید این مجمع برگزار شد تا افراد جدید با توان و انگیزه بیشتر با استفاده از ظرفیت‌های خودشان و با استفاده از روش‌های جذب مشارکت‌های جدید در حوزه خیرین اقدامات بیشتر و موثری را انجام دهند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: زحمات و خدمات اعضای قبلی بر کسی پوشیده نیست و کماکان از حضور این عزیزان بهره خواهیم برد و همیشه مورد تکریم ما هستند بطوریکه ما در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز به خانواده‌های خیرین متوفی سرکشی می‌کنیم و همیشه نسبت به خدمتی که به این استان و دانش آموزان داشتند، مراتب قدرانیمان را تقدیمشان می‌کنیم.

واعظی نژاد گفت: در پایان جلسه مجمع عادی خیرین مدرسه ساز استان کرمان تعدادی از اعضا کاندید شدند و برنامه‌های خودشان را مطرح کردند که در پایان رای گیری از بین اعضای هیات امنا به ترتیب بیشترین رای آقایان ابوالقاسم اسفندیار پور، علی رحیمی، احمد جعفری، محمد علی آدینه، هوشنگ یوسفی، ولی الله قدرت آبادی، محمود هاشمی به عنوان ۷ نفر اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان انتخاب شدند.

او عنوان کرد: در جلسه‌ی ابتدایی اعضای جدید هیات رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز با رای گیری بین ۷ نفر رئیس هیات مدیره، نایب رئیس، خزانه دار انتخاب خواهند شد و با انتخاب رئیس هیات مدیره  این هیات رئیسه می‌تواند به پیشنهاد رئیس مدیرعامل مجمع را نیز معرفی نماید.

انتهای پیام/ی

نظر شما