شناسهٔ خبر: 37740398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی بسکتبال: حداقل باید دو بازی ببریم تا از مرحله گروهی المپیک صعود کنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت:‌ حضور تیم ملی بسکتبال در المپیک کار بسیار مهمی است که صورت گرفته و حاصل کار گروهی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، سعید اکبری امروز در این برنامه به گفتگوی تلفنی با مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال پرداخت.

به اندازه کافی از شما و تیمتان حمایت شده؟

من فکر می کنم با توجه به حدود دو سال کاری که در تیم ملی صورت گرفته و شرایط موجود، فدراسیون بسکتبال، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت خوبی از تیم ملی کرده اند.

برای صعود به مرحله دوم المپیک به چه نیاز داریم؟

من فکر می کنم گروه بندی بازی های المپیک اگر طبق روال گذشته باشد و تیم ها به دو گروه تقسیم بشوند ما حداقل به دو برد برای صعود به مرحله بعدی نیاز داریم. مسابقات ملی و مسابقاتی که در این سطح برگزار می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. اردوهای تدارکاتی و بازی های خارجی و خصوصا یکی از نکات مثبتی که برای تیم ملی ما وجود دارد، وجود لیگ خوبی است که بعد از چندین سال با حضور 14تیم در ایران داریم موثر است و بازیکنان کاملا درگیر و در جریان بازی هستند. مضاف بر اینکه بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می کنند می توانند تاثیر مثبتی در تیم بسکتبال داشته باشند و طی مدتی که باقی مانده مثل مسابقات جام جهانی کاری که به نظر من در فدراسیون بسکتبال به صورت گروهی انجام شد و بازی های تدارکاتی خوب و کمک بیشتری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای سرپا نگهداشتن تیم می تواند به فدراسیون بسکتبال داشته باشد.

درست است با تیم ملی بسکتبال قرارداد ندارید؟

خیر به این صورت نبوده که بدون قرارداد کار کنم. من فکر می کنم فدراسیون بسکتبال مسیر قانونمندی را در خصوص کار کردن با کادر فنی تیم های ملی اش داشته  است و به این صورت نبوده است.

صحبت پایانی

به استحضار بینندگان عزیز برسانم که حضور تیم ملی بسکتبال در المپیک کار بسیار مهمی است که صورت گرفته و حاصل کار گروهی بوده است. جا دارد از دکتر طباطبایی تشکر کنم که وقت زیادی برای تیم ملی گذاشتند در فرصت دو ساله ای که در فدراسیون بودند و از تمام اعضای فدراسیون که به تیم روحیه دادند، زحمت کشیدند و حمایت و پشتیبانی کردند تشکر دارم و از رسانه ها متشکرم که بازوی توانمندی برای تیم ملی بسکتبال بوده اند.

نظر شما