شناسهٔ خبر: 37740049 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

افزایش 6 میلیونی قیمت سمند! +جدول

محصولات ایران خودرو همچنان از روند افزایش قیمت پیروی می‌کنند.

صاحب‌خبر -
صراط:

قیمت محصولات ایران خودرو این هفته افزایش قیمت کمتری در بازار دارند، اما در بین آن‌ها سمند EF۷ رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد. این محصول امروز شش میلیون تومان گران شده و به ۱۰۶ میلیون تومان رسیده است.

افزایش 6 میلیونی سمند! +جدول

به گزارش پول نیوز چند روزی بود که سمند EF۷ روی مرز ۱۰۰ میلیون تومان ایستاده بود و امروز با این افزایش قیمت عجیب و غریب به استقبال مشتریانش آمده است. در طرف مقابل سمند LX تغییری نسبت به قبل ندارد و همچنان با نرخ ۸۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ چند روزی است که در بازار روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده‌اند و حدود ۳۸ میلیون تومان گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه در بازار قیمت‌گذاری می‌شوند. در این پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم امروز بدون تغییر باقی‌مانده و با نرخ ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. نرخ مصوب این محصول حدود ۶۷ میلیون تومان اعلام می‌شود که ۲۶ میلیون کمتر از قیمت روز بازار است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز با قیمت ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خودرو خرید و فروش می‌شود و تغییری نسبت به هفته گذشته ندارد. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو در بازار با قیمت ۱۰۳ میلیون تومان فروخته می‌شود که حدود ۳۸ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است. از طرف دیگر پژو ۴۰۵ SLX امروز افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به استقبال مشتریانش آمده است.

پژو پارس امروز مثل اغلب محصولات ایران خودرو با ثبات قیمت به استقبال مشتریانش آمده است. طوری که فعالان بازار پژو پارس را مثل روز قبل با قیمت ۱۰۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌کنند. رانا امروز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گران شده و به ۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در این بین دانگ فنگ H۳۰ مثل روز قبل روی قیمت ۱۶۷ میلیون تومان متوقف شده و از جایش تکان نخورده است.

دنا معمولی تیپ ۱ در بازار امروز ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و به ۱۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. دیگر مدل‌های دنا تغییر خاصی نسبت به روز قبل ندارند. طوری که دنا پلاس در بازار با نرخ ۱۵۶ میلیون تومان معامله می‌شود و دنا پلاس توربو شارژ روی ۱۹۰ میلیون تومان متوقف شده است.

نظر شما