شناسهٔ خبر: 37740021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هندبال قهرمانی آسیا - کویت؛

حبیبی: بازی با قطر سخت است/ به کسب امتیاز و صعود امیدواریم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان بعد از برد برابر تیم کویت میزبان مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی سخت و نفس گیری بود و خوشحالم توانستیم به پیروزی برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در بخش مردان، دوشنبه شب تیم ملی هندبال مردان کشورمان به مصاف تیم کویت میزبان بازی‌ها رفت و توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ این تیم را مغلوب خود کند.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان بعد از برد ارزشمند شاگردانش در برابر تیم کویت میزبان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی در گفتگو با مهر، گفت: بازی سخت و نفس گیری را برابر تیم کویت انجام دادیم. کویت تیم خوب و مدعی است و از آن سو میزبان بازی‌ها هم بود. این تیم سرمایه گذاری خوبی را در یک سال گذشته بر روی هندبال خود انجام داده است.

وی افزود: از آن سو ما در شرایطی این مسابقه را بردیم که به دلیل شرایط میزبانی هزاران تماشاگر در سالن حضور داشتند. من در خیلی از کشورهای آسیایی حاضر بوده ام. قطر، کره و … اما تاکنون این تعداد تماشاگر را در سالن هندبال ندیده بودم. مردم به حدی به سالن آمده بودند که در سالن جا نبود و با تلویزیون در بیرون سالن مسابقه را تماشا کردند. این مسئله کار را برای ما سخت کرده بود. بازیکنان ما جوان هستند و در این شرایط حتی بازیکنان حرفه ای ما هم رو به بازی احساسی می‌آوردند.

حبیبی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کردیم تا با وجود بازی نزدیک و پایاپای، اتفاق بازی با بحرین در لحظات آخر نیفتد و بتوانیم گل‌های خورده را جبران کنیم. به هر حال در شرایطی که هر چهار تیم گروه دوم مدعی هستند تفاضل گل می‌تواند سرنوشت تیم‌های صعود کننده را مشخص کند و این چهار گل هم برای ما مهم بود.

وی ادامه داد: متأسفانه سجاد استکی در بازی مرحله اول برابر بحرین دچار کشیدگی پا شده بود و در بازی شب گذشته برابر کویت آسیب دیدگی اش بیشتر شد. به طور قطع سجاد را در بازی امشب برابر قطر نخواهیم داشت و فردا هم استراحت خواهد کرد تا به بازی پس فردا برابر کره جنوبی برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان در خصوص بازی با قطر و کره هم گفت: بازی با قطر سخت است. قطر دو جین بازیکن حرفه ای دارد که ۸-۷ سالی است تحت نظر یک مربی تمرین کرده اند. این تیم عنوان دار مسابقات آسیایی بوده و نایب قهرمان جهان است. در بازی‌های این مرحله و حتی برابر کره نشان داد که هیچ تیمی بیشتر از بیست دقیقه برابر قطر تاب نمی‌آورد. هرچند ما چند بازی تدارکاتی با این تیم داشتیم اما این بازی‌ها تدارکاتی بوده و شرایط بازی رسمی فرق دارد.

وی بیان داشت: امیدوارم امروز بازی خوبی داشته باشیم. برای ما کسب امتیاز از یکی از این دو بازی برابر قطر و کره مهم است. ما حتی به کسب امتیاز از بازی برابر قطر هم امیدوار هستیم.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ۲۶ دی ماه الی ۷ بهمن ماه در کویت برگزار می‌شود.

نظر شما