شناسهٔ خبر: 37739598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انصاری‌فرد: AFC به دنبال حذف فوتبال ایران است/ باید از طریق فیفا کارمان را پیگیری کنیم

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف AFC روشن و مشخص است که به دنبال حذف فوتبال ایران است و باید از فیفا کار‌مان را پیگیری کنیم.

صاحب‌خبر -

عباس انصاری‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره تصمیم نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر اینکه حاضر نخواهند شد خارج از مرز‌های ایران به مصاف رقبا بروند, گفت: این تصمیم درستی است ولی به نظر من باید طوری برخورد کنیم که بهانه دست AFC ندهیم, چون می‌دانید که AFC و مسئولانش می‌خواهند ایران از لیگ قهرمانان به طور کلی حذف شود و اگر ما خود‌مان شرکت نکنیم برای آنها شیرین‌تر است.

وی ادامه داد: باید در این باره یک راه حل پیدا شود, فکر می‌کنم اگر فیفا وارد شود, می‌تواند تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را خنثی کند. باید بیشتر با فیفا مذاکره شود, چون تکلیف AFC روشن و مشخص است که به دنبال حذف ایران است و ما باید از فیفا کار‌مان را پیگیری کنیم. در این راه باید با تدبیر قدم برداشت.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه باشگاه‌‌‌های ایرانی پیشنهاد AFC برای برگزاری 3 بازی ابتدایی مرحله گروهی در خارج از خانه و 3 بازی نهایی در داخل از خانه را رد کرده‌اند, گفت: این پیشنهاد راه فراری بود که AFC برای خودش ایجاد کرده بود اما این مورد را نپذیرفتیم. به هر حال باید با درایت کار را پیش ببریم.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما