شناسهٔ خبر: 37736565 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در گفت‌وگوی بدلکار سینما با میزان مطرح شد

حضور ارشا اقدسی در ۲ فیلم مهم جشنواره فیلم فجر ۳۸/کار‌های بسیار عجیبی در «روز صفر» انجام داده‌ام

بدلکار دو فیلم «خروج» و «روز صفر» در گفت: فیلم سینمایی «روز صفر» سعید ملکان بدون شک یکی از بهترین های جشنواره فیلم فجر امسال است، کارهای بسیار ویژه ای در این اثر انجام داده ایم و بدلکاری در آن بسیار پیچیده و هیجان انگیز بوده است، این فیلم نخستین تجربه کارگردانی سعید ملکان است اما وی بسیار مسلط کارش را انجام داده است.

صاحب‌خبر -

ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: امسال در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دو فیلم دارم اما متاسفانه امسال نیز چون سالهای گذشته بدلکاران در این رویداد مهم سینمایی در بخش جوایز جایگاه تعریف شده ای ندارند. کماکان همچون سالهای گذشته با وجود درخواست های فراوان هنوز بخش بدلکاری در سینما جدی گرفته نشده است.

وی درباره همکاری با «ابراهیم حاتمی‌کیا» تاکید کرد: حضور در فیلم سینمایی «خروج» به عنوان بدلکار دومین تجربه من با این کارگردان سینما بود، فیلم سینمایی «خروج» فیلم بسیار خاص و عجیبی است که مطمئناً در جشنواره فیلم فجر اتفاقات خوبی را تجربه می‌کند. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

«خروج» فیلمی خاص و عجیب شده است/«روز صفر» از بهترین‌های جشنواره فیلم فجر 38 خواهد بود//////////////////

این بدلکار سینما در مورد دومین فیلم خود در جشنواره فیلم فجر امسال افزود: فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان را در جشنواره امسال دارم که بدون شک یکی از بهترین های جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود، کارهای بسیار ویژه‌ و هیجان‌انگیزی در این اثر انجام داده‌ایم و بدلکاری در آن بسیار پیچیده و جذاب بوده است، این فیلم نخستین تجربه کارگردانی سعید ملکان است اما وی بسیار مسلط کارش را انجام داده است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: سابق بر این تجربه همکاری های فراوانی را با ملکان داشته ام، وی بسیار فرد شریفی بوده و از جمله خصلت هایی که همواره با آن ارتباط برقرار می کنم ایده پذیری و مشورت پذیری وی در هنگام کار است.

«خروج» فیلمی خاص و عجیب شده است/«روز صفر» از بهترین‌های جشنواره فیلم فجر 38 خواهد بود//////////////////

اقدسی به همکاری مجدد خود با «کمال تبریزی» نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در فیلم «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی نیز حضور داشتم، تجربه همکاری با کمال تبریزی همیشه برای من لذتبخش و شیرین بوده است، اتمسفر گروه پشت صحنه آثار کمال تبریزی خیلی خوب است و به طور معمول گروهی که در کنار خود جمع می‌کند گروه بسیار کاربلد و درجه یک  هستند. کار کردن با کمال تبریزی همواره برای من دلچسب بوده و در فیلم جدید وی نیز بار دیگر این فضای خوب برایم ساخته شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما