شناسهٔ خبر: 37735786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بادران با کمک داور رایکا را متوقف کرد

رایکا بابل در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل قضاوت پرحاشیه داور، مقابل بادران تهران متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ساری ، در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا و بادران در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی ۱-۱ به پایان رسید.

داور در نیمه اول یک پنالتی برای رایکا اعلام کرد، اما در کمال تعجب، کمک داور تحت تاثیر اعتراض های مداوم بازیکنان و کادرفنی بادران پنالتی را برگرداند.

در ادامه نیز داور یک پنالتی برای بادران اعلام کرد که واکنش دیدنی سعید ابراهیم پور دروازه بان رایکا سبب شد تا پنالتی مهار شود و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم و درحالی که فشار حملات بادران زیاد شده بود، سعید ابراهیم پور بار‌ها با واکنش‌های حیاتی خود سبب بسته نگه داشتن دروازه رایکا شد.

در دقیقه ۹۰، اما نوبت خودنمایی بازیکنان رایکا بود. شوت سرکش امیرحسین یحیی زاده از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه بادران رفت و ورزشگاه در سکوت کامل فرو رفت.

درحالی که داور ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، در دقیقه ۹ وقت تلف شده خطایی بی‌مورد توسط داور پشت محوطه جریمه رایکا اعلام کرد و پاس امیر میربزرگی به محمد رحمتی رسید و وی با شوت موفق شد گل تساوی را بزند.

این بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت و در روزی که بازیکنان متعصب بابلی حریف داور نشدند، تیم چند میلیاردی بادران را در خانه‌شان متوقف کردند.

سعید ابراهیم پور، جواد شفیعی، رضا نبی زاده، میلاد باقری، محسن آقایی، امین رضایی، سعید حیدری، امیرحسین یحیی زاده، کریم احمدی، مهدی ایزدی و محمدجواد محمدی، ترکیب ۱۱ نفره رایکا بابل را در این دیدار تشکیل می‌دادند.

امیر ایار داور دیدار بادران تهران و رایکا بابل این مسابقه را با کمک رحیمی حاجی پور و سجاد نجفی نژاد، قضاوت کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما