شناسهٔ خبر: 37734617 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدام غیرانسانی مسئولان پارک حیات وحش برای جذب گردشگر!

مسئولان یک پارک حیات وحش در چین برای جلب توجه گردشگران در اقدامی غیرانسانی یک خوک زنده را در ارتفاع ۷۰ متری آویزان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که به تازگی منتشر شده است اقدام غیرانسانی مسئولان یک پارک حیات وحش محلی در چین را نشان می‌دهد. در این عمل غیرانسانی مسئولان پارک حیات وحش Mexin Wine واقع در شهر  "چونگ کینگ"  چین  یک خوک زنده را در ارتفاع ۷۰ متر مقابل درب آن آویزان کردند.

در تصاویر منتشر شده که بلافاصله تبدیل به تصاویر داغ در شبکه‌های اجتماعی چین شد این حیوان در حالی که دست و پای آن با طناب بسته شده بصورت آویزان در هوا دیده می شود.

اقدام غیرانسانی مسئولان پارک با خوک زنده برای جذب گردشگر!

 پس از انتشار گسترده این تصاویر مسئولان پارک اعلام کردند که برای اطلاع رسانی به مردم در مورد افتتاح پارک و همچنین جلب توجه گردشگران دست به این اقدام زدند. در یکی از ویدئو‌های منتشر شده در حالی که این حیوان در هوا در حال زجرکشیدن است صدای خنده حاضران در ویدئو شنیده می‌شود.

اقدام غیرانسانی مسئولان پارک با خوک زنده برای جذب گردشگر!

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری حیوان آزاری و اقدام غیرانسانی مسئولان این پارک را مورد انتقاد شدید قرار دادند. تا جاییکه برخی کاربران پیشنهاد دادند تا به جای این حیوان، مالک پارک را در مقابل درب آن برای اطلاع رسانی افتتاح پارک آویزان کنند.   یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «صاحب پارک را باید اینگونه با طناب بست و بعد او را در همان ارتفاع قرار داد، به نظرم گردشگران بسیاری جذب  می‌شوند.»

اقدام غیرانسانی مسئولان پارک با خوک زنده برای جذب گردشگر!

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که سوءاستفاده از خوک‌ها در کشور چین خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز کارشناسان یک شرکت خودروسازی در این کشور برای تست ایمنی خودرو‌های خود تعدادی خوک زنده را روی صندلی راننده و سرنشین قرار داده بودند که سروصدای زیادی بپا کرد.

اقدام غیرانسانی مسئولان پارک با خوک زنده برای جذب گردشگر!

انتهای پیام/

نظر شما