شناسهٔ خبر: 37733887 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

در پایان ۹ ماهه سال جاری؛

کرمانشاه رتبه ۲۵ تورم در کشور را دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: این استان رتبه ۲۵ تورم کشور را دارد.

صاحب‌خبر -
صراط:

محسن دارابی با اشاره به اینکه صحبت‌های استاندار در خصوص تورم کاملاً درست است، اظهار داشت: حوزه معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه باید به صورت جدی روی مسائل و موضوعات تورم و گرانی در بازار ورود پیدا کند.

به گزارش مهر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت تورم در استان کرمانشاه وضعیت بدی نیست، افزود: در یک برهه زمانی استان کرمانشاه از نظر تورم در رتبه اول بود، اما در پایان ۹ ماه سال جاری در رتبه ۲۵ قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: هفت استان نسبت به استان کرمانشاه از نظر قیمت ارزان‌تر است.

وی عنوان کرد: انتظارات استاندار انتظار به جایی است و جلسه‌ای در خصوص تنظیم بازار با حضور معاون اقتصادی استاندار انجام می‌شود.

دارابی با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار به صورت جدی ورود پیدا خواهیم کرد، عنوان کرد: با کمک تعزیرات قیمت‌ها چک و نهایی شده و پس از ابلاغ قیمت‌ها گشت‌های صنعت، معدن و تعزیرات بازار را رصد خواهد کرد و افرادی که آن را رعایت نکند با آنها برخورد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در برخی استان‌های کشور موضوع «بدون برچسب قیمت خرید نکنید» استارت زده شده است و ما نیز به دنبال این هستیم که مجموعه صنوف برچسب قیمت گذاری را عملیاتی کنند و با این کار دغدغه نسبت به تورم حتماً کاهش پیدا خواهد کرد.

این مسئول عنوان کرد: عمده صنوف در استان کرمانشاه برچسب قیمت‌ها را انجام دادند و امید است، بحث «بدون قیمت نخریم» در استان تبدیل به یک مطالبه عمومی شود.

نظر شما